اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

فضای مجازی برای مقابله با توطئه های دشمنان مدیریت شود/ضرورت مدیریت جهادی بسیج در فضای مجازی

فضای مجازی برای مقابله با توطئه های دشمنان مدیریت شود/ضرورت مدیریت جهادی بسیج در فضای مجازی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: برای مقابله با دسیسه ها و توطئه های دشمنان ضروری است فضای مجازی مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروز فر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم،در خصوص فضای مجازی،اظهار داشت: به منظور عدم تحقق برنامه های دشمنان که با استفاده از فضای مجازی درصد اجرای برنامه ها و توطئه های خود هستند، باید از این ابزار برای مقابله و به بیان مقام معظم رهبری برای تودهنی به دشمن استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این اولین بار نیست که در خصوص فضای مجازی هشدارهای مقام معظم رهبری را شاهد هستیم، افزود: ایشان از دهه گذشته هشدارهای بسیاری را در این زمینه داده اند که ضروری است همگان به این توصیه ها توجه کنند.

,

این استاد دانشگاه با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص فضای سایبری و مجازی،گفت: ایشان احیا کننده، شورای عالی شورای مجزی در کشور هستند.

,

فیروز فر با اشاره به تاثیرات فضای مجازی بر زندگی افراد، گفت:هشدار مقام معظم رهبری مدیریت این فضا است چرا که ایشان معتقدند تا چند سال آینده مدیریت ها خارج از توان خواهد بود و شاید به گونه ای فضای مجازی مدیریت را در دست گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: به بیان مقام معظم رهبری زمانی خواهد رسید که عملا دولت ها در مقابل این فضا نمی توانند پایداری کنند و همه چیز از بیرون هدایت خواهد شد.

,

این استاد دانشگاه بیان داشت: اگر نجنبیم و خودمان را در این فضا پیش نبریم مشکل خواهیم داشت.

,

فیروز فر برضرورت مدیریت و برنامه ریزی در زمینه فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید همگان در این زمینه حساس بوده و به وظایف خود عمل کنند.

,

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در مدیریت فضای مجازی، گفت: بسیج همانگونه که در همه عرصه ها مدیریت جهادی داشته است، در این فضا نیز باید این برنامه را پیاده سازی کنند.

,

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: نقش بسیج نمی تواند جدای از جامعه باشد و بسیج باید با حرکت جهادگونه در این زمینه باید عمل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه