اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س):

آمریکایی‌ها از ترس نیروهای مقاومت با لباس زنانه فرار می‌کردند

آمریکایی‌ها از ترس نیروهای مقاومت با لباس زنانه فرار می‌کردند
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با اشاره به اینکه توانمندی نیروهای مقاومت در دوران مقابله با آمریکایی‌ها بسیار والا بود، گفت: آمریکایی‌ها از ترس نیروهای مقاومت با لباس زنانه از سوریه فرار می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار رحیم نوعی اقدم صبح امروز در گردهمایی تبیین نقش جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا امروز به این باور رسیده پ که در هر خاکی که ایران حضور داشته باشد آن جا جای آمریکا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: در سوریه سربازان آمریکایی از ترس جبهه مقاومت لباس های زنانه پوشیده و فرار می کردند.

,

 فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ، با اشاره به اینکه بشار اسد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در قدرت باقی ماند، گفت: بشار اسد می گفت امام من به من گفته بمان و مقاومت کن و من یقین داردم امام من بدون حکمت سخن نمی گوید.

,

وی، ادامه داد: حکّام عربی بعد از سرنگونی خود می‌گفتند نتیجه حمایت آمریکا و ترکیه از ما سقوط و خفت ما بود و نتیجه حمایت ایران از اسد پیروزی سوریه و بقا اسد بود.

,

سردار نوعی اقدم، وجود افراد غرب پرست و دلداده غرب در کشور را دلیلی برای بیداری و بصیرت هرچه بیشتر مردم دانست.

,

وی، همچنین اذعان داشت: کشورهای غربی دلیل سکوت خود در برابر قلدری های آمریکا را ترس رهبرانشان از سردمداران این کشور می‌دانند و دلیل ایستادگی جبهه مقاومت در برابر استکبار را شجاعت رهبران معرفی می‌کنند که همین امر نمایانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه