اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس :

جوانان بسیجی در فضای مجازی برای جنگ با دشمن خوش خواهند درخشید

جوانان بسیجی در فضای مجازی برای جنگ با دشمن خوش خواهند درخشید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای جوان بسیجی همانگونه که در عملیات های بسیاری در دوران دفاع مقدس موفق بودند و در جنگ خوش درخشیدند می‌توانند در فضای مجازی نیز موفق عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با نافع اظهار کرد: فضای مجازی فرصت خوبی برای ایجاد انسجام و اتحاد داخلی برای مقابله با هجمه و شبیخون فرهنگی بوده که دشمن علیه ایران اسلامی به راه انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و اطلاعات، اطلاعات سپاه و بسیجیان از همه ابزارها و توان خود برای مقابله با هجمه سنگین دشمن استفاده کنند، افزود: به عبارت دیگر همه دستگاه‌های مرتبط باید بتوانند از ویژگی‌های فضای مجازی برای ایثار، مقاومت و مقابله با استکبار استفاده کنند.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه استکبار با تمام وجود برای تحت تأثیر قراردادن کشورهای مسلمان از طریق فضای مجازی ورود کرده، تصریح کرد: امروز دیگر جنگ نظامی و تن به تن نیست بلکه جنگ ما جنگ نرم است.

,

وی ادامه داد: در جنگ نرم بهترین و قدرتمندترین ابزار را اسلام دارد و فرهنگ غنی مسلمانان را باید در دنیا ترویج کنیم چرا که بشریت تشنه اسلام ناب هستند.

,

خجسته با بیان اینکه مباحث اسلامی با ذات و درون انسان‌ها همخوانی دارد، خاطرنشان کرد: ما باید از ابزارهای قوی همراه با خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی که توسط اسرائیل وآامریکا مدیریت می‌شود نفوذ کرده و ابتکار عمل را به دست بگیریم.

,

وی با اشاره به اینکه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید عزم خود را جزم کنند، گفت: باید نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها را برای مقابله با دشمن در فضای مجازی به کار گرفت.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان کشورهای اسلامی با آسیب های فضای مجازی رو به رو هستند، ادامه داد: آیا برای حل این آسیب ها ما اقدام به سزایی انجام داده ایم؟

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان باید از ابزار فضای مجازی برای تودهنی به دشمن استفاده کنند، افزود: تذکر حضرت آقا بسیار به جا بود و باید شرایط  لازم  برای مقابله با دشمن در فضای مجازی فراهم شود زیرا جوانان ما  ناممکن‌ها را ممکن می کنند و در هر حوزه ای که وارد شده اند خوش درخشیده اند.

,

خجسته با بیان اینکه در دفاع مقدس به نیروهای بسیج مردمی که اکثر آنها جوان و نوجوان بودند اعتماد شد، تصریح کرد: بسیاری از عملیات‌ها را می‌توان به بسیج واگذار کرد و قطعاً این اعتماد با موفقیت همراه خواهد بود و اثرات  مطلوبی را در جامعه بر جای خواهد گذاشت.

,

وی با تأکید بر اینکه باید در جنگ نرم به نیروهای بسیج اعتماد کرده، گفت: امروز بسیجیان و متخصصان در حاشیه کارها قرار گرفته اند و ما در فضای مجازی سرد عمل می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه