اخبار داغ

نمایشگاه مشترک خوشنویسی و پرتره در بوکان برپا شد

نمایشگاه مشترک خوشنویسی و پرتره در بوکان برپا شد
نمایشگاه مشترک خوشنویسی و پرتره هنرمندان شاهین دژی در بوکان برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز شنبه ۲۲ دی ماه نمایشگاه مشترک خوشنویسی و پرتره هنرمندان شاهیندژی در بوکان گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در حاشیه آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان بوکانی در فرهنگ سرای سیمرغ برگزار شد رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: این نمایشگاه متشکل از ۲۰۰  اثر فاخر پرتره و خطاطی از دو هنرمند برجسته شاهیندژی است که از امروز و به مدت ۱۰ روز در فرهنگ سرای سیمرغ به نمایش گذاشته خواهد شد.

,

منصور احمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه هنرمندان شاهیندژی آقایان افضلی با بیش از ۱۰۰ اثر پرتره از چهره شخصیت های بنام استان، کشور و جهانی و سلیمان زاده نیز با ۱۰۰ اثر خط نستعلیق در این نمایشگاه شرکت کردند.

,

وی همچنین در مورد مهمترین برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در ماه های پایانی سال نیز عنوان کرد: تجلیل از هنرمندان خطات بوکانی در دهه مبارک فجر، برگزاری اختتامیه جشنواره کاریکاتور و همچنین تجلیل از یکی از مشاهیر بنام بوکانی از مهمترین برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای پایانی سال ۹۷ خواهند بود.

,

احمدی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹۵۰ اثر کاریکاتور به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است که متاسفانه به علت کمبود اعتبارات تا کنون زمان برگزاری اختامیه مشخص نیست اما قطعا تا پایان اسفند ماه شاهد برگزاری اختتامیه این جشنواره مهم در شهرستان خواهیم بود.

,

وی در مورد تجلیل از مشاهیر بوکانی نیز تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در بهمن ماه یا اسفند برنامه ویزه ای برای تجلیل از یکی از مشاهیر بوکانی برگزار کنیم که البته تمام رایزنی ها در این مورد نیز صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه