اخبار داغ

نماینده رودسر و املش در مجلس:

لزوم واگذاری مسئولیت به جوانان در ساختار مدیریتی کشور/ قرارداد با اروپایی ها دوسر باخت نباشد

لزوم واگذاری مسئولیت به جوانان در ساختار مدیریتی کشور/ قرارداد با اروپایی ها دوسر باخت نباشد
نماینده رودسر و املش در مجلس، گفت: واگذاری مسئولیت به جوانان متعهد و متخصص،  پویایی، تحرک و نشاط در ساختار مدیریتی و اداری کشور ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در واکنش به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم قم، اظهار کرد: سبک و منش زندگی شخصی و کاری مسئولان مانند مردم عادی و متوسط به پایین جامعه باید باشد و حس همراهی و همدلی با مردم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در واکنش به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم قم، اظهار کرد: سبک و منش زندگی شخصی و کاری مسئولان مانند مردم عادی و متوسط به پایین جامعه باید باشد و حس همراهی و همدلی با مردم داشته باشند., 8دی,

** در آستانه چهل سالگی انقلاب مردم به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اند

, ** در آستانه چهل سالگی انقلاب مردم به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اند, ** در آستانه چهل سالگی انقلاب مردم به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اند,

وی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب مردم به بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اند در شرایطی که مشکلات اقتصادی داریم و وجود مشکلات دلیل نمی شود دستاوردهایمان را فراموش کنیم، گفت: نیروهای نسل سوم و چهارم ما در مسیر توسعه کشور باید جایگزین بازنشستگان شوند.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم که انگیزه و روحیه انقلابی بالایی دارند و این بستر را باید در همه امور فراهم کنیم زیرا واگذاری مسئولیت به جوانان متعهد و متخصص،  پویایی، تحرک و نشاط در ساختار مدیریتی و اداری کشور ایجاد می کند.

,

عباسی تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه ها سبک زندگی و رفتارهای مردم را تغییر می دهد و به آسیب های اجتماعی و فرهنگی داخلی دامن می زند و تلاش می کند که بر جنگ نرم و مسائل فرهنگی و اجتماعی کار کند.

,

** لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی در فضای مجازی و ایجاد ساختار پدافندی و آفندی

, ** لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی در فضای مجازی و ایجاد ساختار پدافندی و آفندی, ** لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی در فضای مجازی و ایجاد ساختار پدافندی و آفندی,

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های داخلی در فضای مجازی استفاده کنیم، تصریح کرد: باید یک ساختار پدافنی و آفندی در فضای مجازی ایجاد شود و باید حمله را با استفاده از همه ظرفیت های داخلی در جهت خنثی سازی توطعه دشمنان در دستور کار قرار دهیم.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه یک مقدار در این رابطه نارسایی داریم، اضافه کرد: برخی فعالان مجازی مجازی داخلی در داخل زمین طراحی شده ی دشمن بازی می کنند و به نظام و انقلاب آسیب می زنند و از نشاط و پویایی که باید در کشور به وجود بیاید غفلت می شود.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: مسئولان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و این نارسایی ها را برطرف کنند.

,

** مسئولان دقت کنند قراردادهای  با اروپایی ها دوسر باخت نباشد

, ** مسئولان دقت کنند قراردادهای  با اروپایی ها دوسر باخت نباشد, ** مسئولان دقت کنند قراردادهای  با اروپایی ها دوسر باخت نباشد,

وی در پایان بر بی اعتماد بودن به آمریکایی ها تأکید کرد و افزود: آن ها در برچام این عهدشکنی را نشان دادند پس باید با دقت به بحث قرارداد با اروپایی ها ورود پیدا کنیم و نباید اینطور باشد که ما به قراردادها متعهد باشیم ولی آنها پایبند نباشند.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالان دیپلماسی ما در قرارداد با اروپایی ها دقت بیشتری کنند و تنها امتیاز ندهند، گفت: قراردادهای ما با اروپایی ها دوسر باخت نباشد و توجه بیشتری داشته باشیم تا مورد تخریب دشمنان قرار نگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه