اخبار داغ

رئیس اداره صنعت و معدن تنگستان:

فروش جعبه به نرخ شیرینی کم فروشی است

فروش جعبه به نرخ شیرینی کم فروشی است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنگستان گفت: احتساب وزن جعبه شیرینی مصداق کم فروشی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحدهای صنفی برخورد قانونی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزاده محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس با اشاره به فروش جعبه به نرخ شیرینی، گفت: احتساب وزن جعبه شیرینی مصداق کم فروشی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحدهای صنفی برخورد قانونی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

آزاده محمدی افزود: برخی از قنادان و شیرینی فروشان هنگام عرضه شیرینی را با جعبه وزن و جعبه را معادل قیمت شیرینی با برای مصرف کنندگان محاسبه می کنند که این امر از مصداق های بارز کم فروشی است.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان خاطر نشان کرد: با توجه به اعتراض برخی از شهروندان تنگستانی نسبت به این اقدام شیرینی فروشی ها بازرسی و نظارت ویژه بر فعالیت قنادان در دستور کار این اداره قرار گرفته هست و با متخلفان برخورد قاطع صورت می گیرد.

,

محمدی اظهار داشت: در این ارتباط تاکنون بازدیدهای متعددی از قنادی های شهر اهرم صورت گرفته است.

,

وی بیان کرد: این بازرسی ها از تمامی واحدهای قنادی سطح شهرستان تنگستان ادامه و در برخورد با متخلفان هیچ گونه اغماضی نمی شود.

,

آزاده محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به ستاد خبری شهرستان تنگستان با شماره تلفن 2333، 2740 و 124 اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه