اخبار داغ

در بازدید از نمایشگاه عکس«دیده گار» مطرح شد؛

عکس های نمایشگاه «دیده گار» نیازی به شرح برای مخاطب ندارد

عکس های نمایشگاه «دیده گار» نیازی به شرح برای مخاطب ندارد
اختتامیه نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، اختتامیه نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» با آثاری از عکاسان سرویس عکس پایگاه خبری۸دی و دیارباران در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، اختتامیه نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» با آثاری از عکاسان سرویس عکس پایگاه خبری, 8دی, ۸دی,  و دیارباران در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.,

روح پور اسماعیلی، روابط عمومی سپاه قدس گیلان با حضور در اختتامیه نمایشگاه عکس خبری «دیده گار» با بیان اینکه پایگاه خبری تحلیلی ۸دی فریادِ رسای فرزندان گیلان است، اظهار کرد: ۸دی تبلور نگاه تیزبینانه و هنرمندانه طیف انقلابی و ارزشی به رخدادها، خبرها و اتفاقات روزمره در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در گیلان است.

,

وی تصریح کرد: پایگاه خبری ـ تحلیلی 8دی در بعضی ها حوزه ها به مراتب بهتر از خبرگزاری ها عمل کرده است.

,

** عکس های نمایشگاه «دیده گار» حتی بدون اطلاعات مخاطب به خوبی خبر را انتقال می دهد

, ** عکس های نمایشگاه «دیده گار» حتی بدون اطلاعات مخاطب به خوبی خبر را انتقال می دهد, ** عکس های نمایشگاه «دیده گار» حتی بدون اطلاعات مخاطب به خوبی خبر را انتقال می دهد,

روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری آثار عکاسان 8دی در نمایشگاه عکس خبری «دیده‌گار»، افزود: امروزه عکس بیش از متن خبر را انتقال می دهد و عکس های این نمایشگاه حتی اگر مخاطب اطلاعاتی از موضوع نداشته باشد به خوبی خبر را انتقال می دهد.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

** از توانمندی عکاسان ۸دی لذت بردم

, ** از توانمندی عکاسان ۸دی لذت بردم, ** از توانمندی عکاسان ۸دی لذت بردم,

انوش نصر، بازیگر تلویزیون نیز با حضور در مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس خبری «دیده گار»، گفت: از این تصاویر که با کمک و توانمندی عکاسان ۸دی ایجاد شد لذت فراوان بردم و امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی در شهرهای دیگر هم باشیم.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

وی در ادامه با اشاره به تنوع بسیار نمایشگاه دیده گار بیان کرد: عکاسی شکار لحظه هایی است که تکرار نمی شود.

,

 

,

** «دیده گار» کار گروهی و زیبایی است که هر نوع مخاطبی را مجذوب می کند

, ** «دیده گار» کار گروهی و زیبایی است که هر نوع مخاطبی را مجذوب می کند, ** «دیده گار» کار گروهی و زیبایی است که هر نوع مخاطبی را مجذوب می کند,

مجید شافعی رئیس اداره ارشاد رضوانشهر نیز با بیان اینکه چنین اتفاقاتی کم و نادر است، بیان کرد: اگر حمایت ها بیشتر شود کارها با کیفیت بالاتری ارائه می شود.

,

وی تصریح کرد: نمایشگاه «دیده گار» کار گروهی و زیبایی است که همه نوع مخاطبی را می تواند مجذوب خود کند.

,

, ,

 

,

** بیژن لرد: آرزوی سربلندی، سلامتی و نیک بختی دارم

, ** بیژن لرد: آرزوی سربلندی، سلامتی و نیک بختی دارم, ** بیژن لرد: آرزوی سربلندی، سلامتی و نیک بختی دارم,

«بیژن لرد» خواننده محبوب گیلانی ها نیز با حضور در آخرین روز برگزاری نمایشگاه عکس خبری «دیده گار» نوشت: آرزوی سربلندی، سلامتی و نیک بختی برای تمام زیبانگاران و خوش بینانی که دنیا را با چشم های زیبایشان شکار می کنند.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت: این همه تنوع سلیقه را  از 8دی انتظار نداشتم/ فوق العاده بود

, رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت: این همه تنوع سلیقه را  از 8دی انتظار نداشتم/ فوق العاده بود, رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت: این همه تنوع سلیقه را  از 8دی انتظار نداشتم/ فوق العاده بود,

محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت نیز در اولین روز برگزاری نمایشگاه عکس «دیده گار» در جمع عکاسان 8دی، با بیان اینکه به همه دست اندرکاران این نمایشگاه تبریک می گویم، اظهار کرد: از سایر پایگاه های خبری نیز دعوت کنید تا مثل شما این کار را انجام دهند.

,

وی افزود: معمولا عکاسان مظلوم ترین بخش خبر هستند چون دیگران را سوژه می کنند و خودشان دیده نمی شوند و در این نمایشگاه دیدیم که قابی از تلاش عکاسان در آیین علم بندی ماسوله به نمایش در آمد.

,

 

,

, ,

 

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد رشت با بیان اینکه نمایشگاه فوق العاده بود، گفت: این همه تنوع سلیقه را انصافا از 8دی انتظار نداشتم.

,

حسن پور تصریح کرد: بخش هنری را خیلی خوب نشان دادید که مربوط به کار ما نیز هست مخصوصا عکسی که از بزرگداشت آقای کپورچالی دیدم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه