اخبار داغ

ضرورت حضور تهاجمی در جنگ رسانه ای / فضای مجازی ابزاری برای زدن توی دهن دشمنان می شود

ضرورت حضور تهاجمی در جنگ رسانه ای / فضای مجازی ابزاری برای زدن توی دهن دشمنان می شود
دشمن در جنگ نرم که تبعات زیان بارش مهلک تر از جنگ نامی بوده با حداکثر توان وارد شده و به روش های متعدد گروههای سنی مختلف را تحت لوای خود قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛"فضای مجازی، حقیقتا به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است. باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید." عین جمله رهبر معظم انقلاب است که به بیان ابعاد پیدا و پنهان آثار مهلک فضای مجازی در جامعه اشاره فرموده اند، موضوعی که در سایه ضعف عملکرد و کم کاری مسئولان به جای آن که به فرصتی برای استفاده صحیح تبدیل شود آثار سوء خود را در جامعه هویدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

با پیشرفت جوامع بشری و نیاز به تکنولوژی های روز حضور در فضاهای غیرحقیقی و مجازی بخش قابل ملاحضه ای زندگی افراد جامعه را شامل شده تا جایی که به واسطه عدم مدیریت ها و ایجاد چارچوب های مناسب افراد ناخواسته و نادانسته بازی گردان میدان جنگی شوند که خود قربانیان طراز اول را شامل می شوند.

,

ظرفیت های بکر و آثار مثبت فضای مجازی غیرقابل انکار است و نمی تون با یک جانبه گری ها فرصتی که می تواند زمینه ترقی جامعه را رقم بزند به پستو رانده شود و با اعمال قانون هایی همچون فیلترینگ و مسدود سازی صورت مساله را پاک کرد چه بسا که دشمن جری تر شده و با صدها ترفندهای جوانان را به سمت نبایدها سوق می دهد.

,

دشمن در جنگ نرم که تبعات زیان بارش مهلک تر از جنگ نامی بوده با حداکثر توان وارد شده و به روش های متعددی از ایجاد صدها شبکه و برنامه اقشار مختلف و گروههای سنی مختلف را تحت لوای خود قرار داده این در حالی است که با وجود فرمایشات دلسورانه و هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقدام درخوری برای مقابله و کاهش صدمات آن اتخاذ نشده است.

,

فضای مجازی ابزاری برای زدن توی دهن دشمنان باشد

, فضای مجازی ابزاری برای زدن توی دهن دشمنان باشد,

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مردم قم به مناسبت نوزدهم دی ماه مجددا به موضوع فضای مجازی ورود کردند و فرومدند:جمله‌ی کارهایی که مردم میتوانند به بهترین وجهی در خدمت به کشور انجام بدهند، حضور در صحنه‌های انقلاب است؛ از جمله‌ی کارهایی که مردم میتوانند انجام بدهند، مواجهه و مقابله‌ی با شایعه‌سازی دشمن است. امروز یکی از شگردهای فعّال دشمن، شایعه‌سازی است که مردم را مضطرب کنند، مردم را با هم مخالف کنند، علیه این و آن تهمت بزنند، مردم را به جان یکدیگر بیندازند که البتّه چنین اتّفاقی نمی‌افتد به توفیق الهی؛ امّا آنها قصدشان این است؛ مردم باید هوشیار باشند، متوجّه باشند.

,

مردم را با کمال وقاحت به مواجهه‌ی با انقلاب، با نظام دعوت میکنند؛ این مردمی که نظام متّکی به آنها است. اگر مردم پشتوانه‌ی نظام، پشتیبان نظام نبودند، این ماجرای به این اهمّیّت پیش نمی‌آمد، پیش نمیرفت؛ این قدر وقیحند که همین مردم را وادار میکنند یعنی تشویق میکنند، تحریک میکنند به مواجهه‌ی با نظام. مردم در مقابل این تبلیغات ایستادگی کنند، علیه این تبلیغات حرکت کنند. جوانها امروز در فضای مجازی فعّالند؛ فضای مجازی میتواند ابزاری برای زدن توی دهن دشمنان باشد.

,

جنگ رسانه‌ای را باور کنیم

, جنگ رسانه‌ای را باور کنیم,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج اظهار کرد: فضای مجازی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای کشور باشد که شرط اولیه حضور به‌موقع و تهاجمی است.

,

غیب‌پرور با بیان اینکه حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود گفت: این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم و شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی از اجزای لاینفک است.

,

وی عنوان کرد: در کنار وجود این لشکر سایبری کارآمد هر کس باید رسالت خود را بشناسد و بداند در چه عرصه مهمی قرار گرفته چرا که دشمن با یک سازوکار کامل وارد این عرصه شده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: جنگ رسانه‌ای را باور کنیم که در بسیاری از تحولات دنیا این فضای مجازی است که جریان‌سازی می کند؛ مثلاً ترامپ پیروزی خود را مدیون جریان مجازی می‌داند و نه جریان نشریه‌ای.

,

برخی از فضای مجازی به قیچی دو لبه تعبیر کرده اند که فرصت و تهدید را در کنار یکدیگر دارد از این رو دشمنان انقلاب و نظام تمام توان خود را علیه نظام و مردم ایران اسلامی درعرصه فضای مجازی به کار بسته اند لذا تهاجم بی امان دشمن به حریم فکری، عقیدتی و فرهنگی جامعه خواهان حرکت تهاجمی است.

, برخی از فضای مجازی به قیچی دو لبه تعبیر کرده اند که فرصت و تهدید را در کنار یکدیگر دارد از این رو دشمنان انقلاب و نظام تمام توان خود را علیه نظام و مردم ایران اسلامی درعرصه فضای مجازی به کار بسته اند لذا تهاجم بی امان دشمن به حریم فکری، عقیدتی و فرهنگی جامعه خواهان حرکت تهاجمی است.,

تهدیدات فضای مجازی در تخریب فضای گرم خانواده ها و با ضربه زدن به ارزش های دینی - اسلامی بنیان خانواده ها را به عنوان مهم ترین رکن جامعه متزلزل ساخته است علی ای حال حضور جوانان انقلابی و متدین در فضای مجازی برای زدن توی دهن دشمنان و جلوگیری از تخریب فضای فرهنگی جامعه بیش از پیش احساس می شود.

, تخریب فضای گرم خانواده ها و با ضربه زدن به , ارزش های دینی - اسلامی بنیان خانواده ها را به عنوان مهم ترین رکن جامعه متزلزل ساخته است علی ای حال حضور جوانان انقلابی و متدین در فضای مجازی برای زدن توی دهن دشمنان و جلوگیری از تخریب فضای فرهنگی جامعه بیش از پیش احساس می شود.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه