اخبار داغ

فرماندار کلاله:

هدف تحریم ها ایجاد فاصله بین مردم و دولت است

هدف تحریم ها ایجاد فاصله بین مردم و دولت است
فرماندار کلاله اطمینان داد که مردم شیعه و سنی این شهرستان از رییس جمهور استقبال باشکوهی خواهند داشت و تحریم هایی که با هدف فاصله بین مردم و دولت طرح ریزی شده است، کارساز نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی صبح امروز در جلسه هماهنگی حضور مردم شهرستان کلاله در مراسم سخنرانی مردمی رییس جمهوری در گنبدکاووس افزود: رییس جمهوری و هیات همراه هفته آینده از طریق فرودگاه کلاله به شرق استان گلستان سفر و پس از استقبال رسمی برای سخنرانی عمومی عازم شهرستان گنبد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی اضافه کرد: با روحیه ی مهمان نوازی که از مردم منطقه سراغ داریم اهالی شیعه و سنی کلاله با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم سخنرانی دکتر روحانی بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در حمایت از نظام و دولت تدبیر و امید به نمایش خواهند گذاشت.

,

فرماندار کلاله با بیان اینکه دشمنان با تحریم و اقدامات اقتصادی برای فاصله انداختن بین مردم و دولت تلاش می کنند، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم شهر و روستاهای منطقه با شرکت در مراسم سخنرانی رییس جمهوری صحنه های پرشوری در حمایت از نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید به نمایش خواهند گذاشت.

,

photo ۲۰۱۹ ۰۱ ۱۱ ۲۰ ۴۹ ۵۶

, photo ۲۰۱۹ ۰۱ ۱۱ ۲۰ ۴۹ ۵۶,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه