اخبار داغ

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین:

نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین برگزار می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از ۲۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸دی ماه سال به مدت ۵روز با مشارکت تولیدکننده و عرضه‌کننده مبلمان و همچنین با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران قزوین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی یادآور شد: بیش از ۵۵ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع، از استان‌های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. 

این مسئول اذعان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی، می‌توان به ایجاد فضایی به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، فراهم نمودن فضاهای رقابتی جهت افزایش تنوع انتخاب، دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز است.

این مسئول گفت: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران بوده و بر نحوه فروش آنها نیز نظارت خواهند داشت. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه