اخبار داغ

شهردار قزوین:

پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان با محوریت گردشگری درحال انجام است

پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان با محوریت گردشگری درحال انجام است
شهردار قزوین گفت: پروژه بازآفرینی سبزه میدان همراه با چند خیابان با محورریت تبدیل شدن به مجموعه گردشگری درحال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صفری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: سبزه میدان به عنوان مرکز و هسته اصلی شهر قزوین که محل خاطره‌های مردم قزوین بود برنامه ریزی و مطالعاتی برای آن صورت گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: مهندس قاجارلو به عنوان یکی از مشاورینی که با شهرداری و میراث فرهنگی همکاری داشته و اصالتا قزوینی است به عنوان مشاور بازآفرینی سبزه میدان انتخاب شد و پس از مطالعات و بحث‌ها عملیات آغاز شد. 

شهردار قزوین ابراز کرد: بازآفرینی ضلع شمالی سبزه میدان انجام و ضلع جنوبی، شرقی، غربی و داخل سبزه میدان نیز اجرا می‌شود تا به عنوان محلی برای تعامل و گفت‌وگوی شهروندان و به میدان‌های اصلی شهر تبدیل شود. 

ضلع جنوبی سبزه‌میدان تا پایان سال به اتمام می‌رسد
وی عنوان کرد: این پروژه محدود به سبزه میدان نیست و برای سبزه میدان، نادری، عبیدزاکان دیواره سازی و جداره سازی انجام می‌شود، درواقع این پروژه محور و مجموعه گردشگری است و رسیدگی به هر یک از بخش‌ها در طی چند سال در برنامه‌های ما قرار دارد. 

این مسئول ادامه داد: عملیات ضلع جنوبی سبزه میدان تا پایان سال به اتمام می‌رسد و مردم می‌توانند از آن بهره ببرند، بعد از ضلع جنوب، پروژه داخل سبزه میدان آغاز می‌شود که با بهبود شرایط آب و هوا در فصل بعدی کارها سریع‌تر پیش خواهد رفت. 

صفری در پایان گفت: سعی بر این است که پس از بازآفرینی محدودیت‌هایی برای خودروها اعمال شود و پیاده محوری مدنظر قرار بگیرد، از این رو برای عبور و مرور خوردو و خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر محدودیت‌هایی در نظرگرفته می‌شود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, ضلع جنوبی سبزه‌میدان تا پایان سال به اتمام می‌رسد,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه