اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر و خلیل آباد خبر داد؛

اجرای ۸۰ برنامه فرهنگی و تبلیغی توسط روحانیان کاشمر و خلیل آباد

اجرای ۸۰ برنامه فرهنگی و تبلیغی توسط روحانیان کاشمر و خلیل آباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر و خلیل آباد از اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی و تبلیغی توسط روحانیان کاشمر و خلیل آباد خبر داد و گفت: بزرگترین نقش در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ دینی در اجتماع، مدارس و دانشگاهها برعهده روحانیون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی نجفی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اشاره به فعالیت 300 مسجد در شهرستانهای کاشمر و خلیل آباد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه اکثر این مساجد دارای روحانی هستند، 23 روحانی مستقر، 25 روحانی طرح هجرت و 10 روحانی طرح هدایت نیز در سطح این شهرستان ها فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه 200 نفر از روحانیون فعال در کاشمر و خلیل ‌آباد بومی هستند، خاطرنشان کرد: 60 روحانی مستقر در روستاهای این شهرستان ها تبلیغ و بیان احکام شرعی را برعهده دارند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر نقش روحانیون را در توسعه و ترویج فرهنگ دینی بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بزرگترین نقش در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ دینی در اجتماع، مدارس و دانشگاهها برعهده روحانیون است.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون برای توسعه فرهنگ دینی 300 نشست گفتمان در این منطقه برگزار شده و بر اساس نوع مخاطبان، روحانیون برای سخنرانی اعزام می شوند.

,

نجفی در پایان از اجرای 80 برنامه فرهنگی و تبلیغی همزمان با دهه فجر در کاشمر و خلیل آباد خبر داد و عنوان کرد: در این چارچوب دو نشست تحکیم خانواده، 30 جلسه گفتمان عفاف و حجاب در روستاها، نمایشگاهی با عنوان نفوذ، اعزام 40 مبلغ به مناطق روستایی و مساجد شهر برای بیان دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، گردهمایی روحانیون، محافل انس با قرآن کریم، مسابقات قرآنی و تجهیز کتابخانه های شبستانهای روستایی صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه