اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین:

بیش از ۸۰۰ نوزاد قزوینی به‌نام «زینب» نامگذاری شده‌اند

بیش از ۸۰۰ نوزاد قزوینی به‌نام «زینب» نامگذاری شده‌اند
مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: فراوانی نام زینب از سال 1392 تا کنون تعداد 835 مورد است که در رتبه هشتم انتخاب‌های مردم استان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن وفایی در گفت‌وگوی اختصاصی با  شاخص، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: فراوانی نام “زینب” در استان قزوین از سال ۱۳۹۲ تا کنون تعداد ۸۳۵ مورد است که در رتبه هشتم انتخاب‌های مردم استان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین افزود: با توجه به مناسبت‌های ولادت و شهادت معصومین انتخاب نام آن‌ها، در راس بیشتر اسامی انتخابی توسط مردم قرار می‌گیرد اما افراد متقاضی تغییر نام به “زینب” کم می‌باشد.

,

۷۷۴هزار و چهارصد و هشتاد و دو نفر درخواست صدور کارت ملی هوشمند کرده‌اند

, ۷۷۴هزار و چهارصد و هشتاد و دو نفر درخواست صدور کارت ملی هوشمند کرده‌اند,

این مسئول با اشاره به اینکه ۷۸/۲ درصد از مردم استان واجد دریافت کارت ملی هستند، بیان کرد: تعداد افراد واجد شرایط  دریافت کارت هوشمند ملی در استان قزوین ۹۹۰ هزار و پانصد و شصت نفر می‌باشند که از این تعداد ۷۷۴هزار و چهارصد و هشتاد و دو نفردرخواست صدور کارت کرده‌اند.

,

وفایی افزود: ۲۱۶هزار و هفتادو هشت از واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند تاکنون هیچ اقدامی جهت دریافت نکرده‌اند.

,

وی در پایان گفت: متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام کارت ملی هوشمند مراجعه نکردند تا پایان سال جاری می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی و پیشخوان دولت نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه