اخبار داغ

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان:

قاتل نگهبان باغ انگور در تاکستان دستگیر شد

قاتل نگهبان باغ انگور در تاکستان دستگیر شد
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری قاتل نگهبان باغ انگور پس از سه ماه تحقیقات پلیسی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوم کورش عزیزی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد ۱۷ مهر ماه سال جاری ،در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در باغات بخش “خرمدشت” تاکستان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: در این درگیری فردی ۳۶ ساله با ضربات چاقوی افرادی ناشناس که قبل از حضور ماموران انتظامی از محل متواری شده بودند، به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده بود.

,

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کردکرد: علیرغم تلاش پزشکان برای نجات جان مضروب، وی به علت شدت جراحت های وارده در بیمارستان جان باخت .

,

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از وقوع این حادثه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کرده و پس از سه ماه کار اطلاعاتی و شبانه روزی موفق شدند عامل اصلی این جنایت و دو همدست وی را در مخفیگاهشان در یکی از استان های شمالی کشور با کسب نیابت قایی دستگیر کنند .

,

عزیزی در خاتمه اظهار داشت: یکی از متهمان در باجوئی فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان به قتل نگهبان باغ انگور اعتراف و همدستان وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه