اخبار داغ

همزمان با روز ملی هوای پاک صورت می گیرد؛

برگزاری جشن شکرگزاری هوای پاک و نمایشگاه عکس طبیعت در خلیل آباد

برگزاری جشن شکرگزاری هوای پاک و نمایشگاه عکس طبیعت در خلیل آباد
رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خلیل آباد از برگزاری جشن شکرگزاری هوای پاک، میز کتاب و نمایشگاه عکس طبیعت در خلیل آباد همزمان با روزی ملی هوای پاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملیحه فخار طبسی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با بیان اینکه همه ساله 29 دی ماه به عنوان روز ملی هوای پاک شناخته می شود، اظهار داشت: این روز به منظور جلب توجه مردم به موضوعات مربوط به حفظ محیط زیست خصوصاً حفظ هوای پاک گرامی داشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد:  میز کتاب طبیعت با مجموعه ای از کتابهای مرتبط با حفاظت محیط زیست در کتابخانه عمومی شهر خلیل آباد به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک به مدت یک هفته میزبان علاقمندان فرهنگ و طبیعت این شهرستان خواهد بود.

,

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی خلیل آباد از برگزاری نمایشگاه عکس طبیعت در محل این کتابخانه خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه عکس نیز به همین مناسبت در ایام منتهی به این روز با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.

,

وی همچنین برگزاری برنامه (جشن شکرگزاری هوای پاک) جهت آشنایی نونهالان و خردسالان با مسائل محیط زیست را از دیگر برنامه های مشترک در این روز عنوان کرد و افزود : یکی از جوامع هدف آموزش و فرهنگ سازی در این هفته سنین نونهال و خردسال خواهند بود و با همکاری و حضور کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد برنامه های متعددی چون جشن شکرگزاری هوای پاک، نقاشی گروهی با این موضوع و امضاء طومار خطاب والدین برای توجه به محیط زیست و ...  برای این سنین به اجرا در خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه