اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مسئولان زیر ذره‌بین مردم هستند؛ از اشرافی‌گری دوری کنند/ هدف دشمن جداسازی مردم از انقلاب اسلامی

مسئولان زیر ذره‌بین مردم هستند؛ از اشرافی‌گری دوری کنند/ هدف دشمن جداسازی مردم از انقلاب اسلامی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مسئولان زیر ذره‌بین نگاه دقیق مردم هستند، گفت: هشدارهای مکرر رهبر انقلاب، تلاش بیشتر دشمنان برای تضعیف روحیه انقلابی و انقلابی‌تری را مشخص می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به مهم بودن فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: امام خامنه‌ای در دیدار اخیرشان فرودند که مردم نسبت به حضور، توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها دشمنان بصیرت بیشتری دارند و هدایت جامعه باید به‌سوی سعادت برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبر انقلاب مبتنی بر ارزش‌های دینی و قرآنی و فصل الخطاب حرکت‌های انقلابی است.

,

وی افزود: هشدارهای مکرر ایشان، تلاش بیشتر دشمنان برای تضعیف روحیه انقلابی و انقلابی‌گری را مشخص می‌کند.

,

حجت‌الاسلام سالک کاشانی با تاکید بر اینکه تلاش دشمن برای جداسازی جامعه و به‌ویژه نسل جوان از محتوای انقلاب اسلامی و شریعت اسلام است، بیان کرد: این تلاش با شیوه‌های مختلف در جامعه انجام می‌شود و تضعیف و تخریب قواعد، ضوابط و روحیه انقلاب از طرف دشمنان اسلام موردتوجه است که باید با دقت به این موضوع نگاه کرد.

,

وی ادامه داد: راهکار مقابل به این دشمنی‌ها توجه به مبانی ارزش دینی و فرمایشات رهبر انقلاب است و عمل به دستورات رهبر انقلاب در زندگی خود قرار دهیم تا دشمنان را هرروز ناامیدتر از گذشته کنیم.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: یکی از بسترهایی که میدان را به دشمن می‌دهد، دنیاطلبی برخی از نخبگان و مسئولان جامعه است.

,

وی بابیان اینکه مسئولان کشور زیر ذره‌بین نگاه دقیق مردم هستند که باید از حرکت‌های اشرافی‌گری دوری کنند، خاطرنشان کرد: وسوسه‌های دشمن به‌ویژه در بین مسئولان و فرزندان آن‌ها وجود دارد که برای عزت اسلام، کشور و خود باید از اشرافی‌گری دوری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه