اخبار داغ

دفاع نوبخت از نفت ۵۶ دلاری در بودجه ۹۸

دفاع نوبخت از نفت ۵۶ دلاری در بودجه ۹۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون تلفیق از رقم بشکه‌ای ۵۶ دلار برای هر بشکه نفت در لایحه بودجه ۹۸ دفاع کرد و آن را برای شرایط تحریمی مناسب دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ با اشاره به نشست نوبت صبح امروز (شنبه، ۲۲ دی) این کمیسیون، گفت: جلسه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ از صبح امروز با حضور آقایان نوبخت، زنگنه و همتی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نفت و رئیس کل بانک مرکزی برگزار و اعضای کمیسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: آنچه که در این جلسه مطرح شد، این بود که کلیاتی درباره بودجه ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت و آقای نوبخت نیز مواردی از کلیات لایحه بودجه ۹۸ به اعضای کمیسیون ارائه کرد.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ اضافه کرد: آقای نوبخت در این جلسه، درباره قیمت پیشنهادی دولت برای قیمت نفت در بودجه سال ۹۸، از رقم بشکه‌ای ۵۶ دلار دفاع کرد و آن را برای شرایط تحریمی مناسب دانست.
,
 
,
حجت‌الاسلام پژمان‌فر ادامه داد: نوبخت در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، گزارشی از وضعیت بودجه عمومی کشور و شرکت‌های دولتی به اعضای کمیسیون ارائه داد و عنوان کرد که دولت سیاست فقرزدایی، ایجاد اشتغال و جلوگیری از تورم را تعقیب می‌کند.
,
 
,
وی با اشاره به حضور رئیس کل بانک مرکزی در جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، گفت: آقای همتی در این جلسه، گزارشی از میزان تورم و برنامه دولت برای مهار تورم در سال آینده ارائه کرد، البته توضیحات وی برای اعضای کمیسیون قانع‌کننده نبود.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ تأکید کرد: در این جلسه مطرح شد که راهکارهایی برای با کمک مجلس و دولت برای شفافیت در بودجه پیدا شود، البته در این جلسه اشکالاتی از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون نسبت به شفاف نبودن بودجه سال ۹۸ مطرح شد و دوستان عنوان کردند که در این لایحه شفافیت وجود ندارد که قرار شد بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
,
 
,
حجت‌الاسلام پژمان‌فر افزود: در بخش دیگری از این جلسه، آقای نوبخت به گزارش‌های مرکز آمار درباره میزان اشتغال اشاره کرد، اما بسیاری از اعضای کمیسیون معتقد بودند که این گزارش‌ها مبنای درستی ندارد و اعتقادشان این بود که وقتی تعریف نسبت به ایجاد اشتغال بین دولت و مجلس متفاوت باشد، نمی‌توان خیلی به آمارها اعتماد کرد؛ نتیجه متفاوتی می‌دهد.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در پایان به گزارش وزیر نفت در این جلسه در رابطه با بودجه ۹۸ اشاره و خاطرنشان کرد: در این جلسه، آقای زنگنه گزارشی از عرضه نفت در بورس ارائه کرد، اما توضیحات بیشتر در این زمینه به جلسه بعدی موکول شد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه