اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

انقلاب ما ۷۰۰۰ برابر آنچه در طول تاریخ ایران رخ داده، دستاورد داشته است

انقلاب ما ۷۰۰۰ برابر آنچه در طول تاریخ ایران رخ داده، دستاورد داشته است
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: انقلاب ما در حوزه‌های به دستاوردهایی دست پیدا کرده که قابل مقایسه با هیچ دورانی در طول تاریخ ایران نیست، ۷هزار برابر آنچه در طول تاریخ اتفاق افتاده در طی ۴۰ سال انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عصر امروز(شنبه) با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستان‌های استان قزوین، نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی استان به همت صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

دادود محمدی در این نشست اظهار کرد: امروز اتاق فکر استکبار در این تدارک است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد، درصورتی که واقعیت موضوع این نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در حوزه‌های به دستاوردهایی دست پیدا کرده که قابل مقایسه با هیچ دورانی در طول تاریخ ایران نیست، ۷هزار برابر آنچه در طول تاریخ اتفاق افتاده در طی ۴۰ سال انجام شده است. 
,
,
,
,
 
,
, ,

این مقام مسئول بیان کرد: امروز 120 هزار عضو شورای شهر در کل کشور داریم که شاید 100 نفر آنها دچار تخلف شده باشند یا هزاران مدیر اجرایی در کل کشور وجود دارد که اکثریت آنها خدمتگزار و تعداد قلیلی از آنها متخلف هستند، اما برخی از رسانه‌ها درحال بزرگنمایی از تخلفات هستند. 

وی اذعان کرد: صدا و سیما به عنوان پرمخاطب ترین رسانه در کشور است و باید چند مسئله را مدنظر قرار دهد و امیدآفرینی در راس عملکردها باشد.

محمدی بیان کرد: مردم در فضای مجازی شاهد سیاه نمایی هستند، در صورتی که در خیل عظیم خدمتگزاران درحال خدمت رسانی به مردم هستند که این موارد نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

وی گفت: دستگاه‌های مختلف آنچه طی ۴۰ سال پیش قزوین و روستاها و امکانات ابتدای انقلاب بوده را به مردم نمایش دهند و بیان کنند که ما در حوزه عدالت اجتماعی و در حوزه زیرساختی چقدر موفق عمل کرده ایم. 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب به تصویر کشیده و امیدآفرینی شود، عنوان کرد: نکته دوم داشتن ابتکار و ابداع و نوآوری در نشان دادن دستاوردهای انقلاب است، باید از ظرفیت صدا و سیما در نشان دادن دستاوردهای انقلاب به کار گرفته شود. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

در ادامه این نشست استاندار قزوین ابراز کرد: ستاد گرامیداشت چهلمین سال انقلاب از ماه‌های گذشته فعال شده است و همه کارگروه‌های باید فعالیت خود را آغاز کرده باشند.

عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: صدا و سیما برای چهلمین سال انقلاب به دنبال تدارک برنامه ویژه ای است که باید همه دستگاه‌های برای کمک به صدا و سیما همت کنند. 

وی افزود: ما همیشه در برنامه‌های مناسبتی همچون دهه فجر و هفته دولت و دفاع مقدس تاکید داریم برنامه‌ها مردمی باشد، اما باز هم برنامه مسئول محور می‌شود در صورتی که باید همه مردم روستایی و شهری از همه اقشار پای کار بیایند.

این مسئول عنوان کرد: مجموعه ایثارگران و مبارزان انقلابی باید مورد توجه قرار بگیرند و از زندانیان سیاسی و خانواده‌های آنها تقدیر شود.

وی یادآور شد: در سال جاری دهه فجر همزمان شده با ایام فاطمیه، بنابراین در برگزاری جشن‌ها این موضوع باید مدنظر قرار بگیرد. 

زاهدی گفت: میز خدمت هم اکنون برگزار می‌شود و بسیار خوب است که در نمازهای جمعه این موضوع برپا شود. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی در پایان بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی مشمول همکاری با صدا و سیما هستند و باید برای انعکاس همه فعالیت‌های آنها برنامه ریزی لازم صورت بگیرد و مدیران خود را برای پاسخگویی آماده کنند. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه