اخبار داغ

رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با دانا:

شطرنج رو به رشد است/ سارا خادم یک استثنا است/ هزینه مربیان را فدراسیون تقبل می‌کند

شطرنج رو به رشد است/ سارا خادم یک استثنا است/ هزینه مربیان را فدراسیون تقبل می‌کند
مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با درخواست شطرنج بازان برای داشتن مربی با هزینه فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون هزینه های مربیان بچه هایی که در تورنمنت های بین المللی شرکت می کنند تقبل می‌کند.
[

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با درخواست شطرنج بازان برای داشتن مربی با هزینه فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون هزینه های مربیان بچه هایی که در تورنمنت های بین المللی شرکت می کنند تقبل می‌کند و از این بابت مشکلی در آینده هم وجود ندارد. مربیان می آیند، برنامه تمرینی را به بچه ها می دهند و رفت و آمد دارند، مانند روال قبلی که وجود داشت ادامه می دهیم و بچه های شطرنج باز از بابت مربی و هزینه های آن نگرانی نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پهلوان زاده در ادامه در خصوص اینکه تعیین مربی با بازیکن است یا فدراسیون خاطر نشان کرد: تشخیص اینکه چه مربی بیاید با فدراسیون است و ما سعی می کنیم با توجه به بضاعت مالی خود بهترین مربیان را بیاوریم که به صورت نیمه وقت هستند یعنی با بچه ها تمرین می کنند و در رفت و آمد هستند. به نظرم یوگنی میروش نیچنکو اوکراینی که سارا خادم با او کار کرد از نظر سطح فنی هیچ چیزی از مربی قبلی او، سوکولف هلندی کم ندارد.

,

رئیس فدارسیون شطرنج در مورد تورنمنت های پیش رو در سال جاری میلادی تصریح کرد: سال 2019 برای ما سال شلوغی است، جام بین المللی خزر را داریم بیست دوم تا بیست و هفتم بهمن، جام فجر از شانزدهم تا بیست و دوم بهمن، از یکم تا هفتم اسفند جام کارون است و بعد از آن مسابقات جهانی بین ده تیم برتر دنیا است که ما هم اعلام آمادگی کردیم.

,

وی درباره وضعیت کلی شطرنج ایران افزود: به طور کلی شطرنج ما رو به رشد است و به تازگی آرش طاق باز در مسابقات جهانی اول شد و لقب استاد بزرگی گرفت.

,

پهلوان زاده در پایان پیرامون افتخارات فردی سارا خادم گفت: بچه های ایران همه دارند کار می کنند و خوب جلو می آیند اما سارا خادم یک استثنا است و دارای استعداد فوق العاده‌ای است.

,

آرمان صالحی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه