اخبار داغ

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی:

۲۷ میلیون زائر از ابتدای سال به مشهد سفر کرده اند

۲۷ میلیون زائر از ابتدای سال به مشهد سفر کرده اند
مدیرکل هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۷ میلیون زائر از ابتدای سال جاری تاپایان آذر به مشهد سفر کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، مهدی فروزان بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: طبق آمار موجود از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ۲۷ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۱۸ زائر وارد مشهد شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴ درصد رشد دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از این تعداد زائر ۱۶ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۹۴ نفر با وسایل نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده اند که این رقم نسبت به سال قبل در این زمان نشان دهنده رشد ۷ درصدی است.
,
 
,
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار نفر نیز با ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای عازم این سفر شده اند که نسبت به پارسال دو درصد رشد نشان می دهد و  ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۱۸۴ نفر نیز با استفاده از حمل و نقل ریلی به مشهد سفر کرده اند.
,
 
,
فروزان بیان کرد: فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز با جابه جایی ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۸۴۳ نفر مسافر شاهد رشد ۱۶ درصدی مسافران ورودی به استان در ۹ ماه اول سال جاری بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه