اخبار داغ

روزهای پر تب و تاب فضای مجازی برای کرمان

روزهای پر تب و تاب فضای مجازی برای کرمان
عصر گذشته ویدئو ناراحت کننده ای از دو کودک کار کرمانی در فضای مجازی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ هنوز تب و تاب کلیپ منتشر شده از پسر سیرجانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که بازخورد بسیار وسیعی در سطح کشور داشت،نگذشته بود که عصر گذشته ویدئویی ناراحت کننده از دو کودک کار کرمانی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ویدئو یکی از پیمانکاران شهرداری منطقه دو کرمان آنان را به خوردن گل های نرگسی که بریا فروش تهیه کرده بودند مجبور می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سیدرضا میرحسینی شامگاه شنبه در گفتگویی عنوان کرد: سید مهران عالم زاده شهردار کرمان دستور پیگیری ویژه در رابطه با انتشار کلیپ آزار و اذیت ۲ کودک کار به حراست، بازرسی، شهردار منطقه ۲ کرمان و دفتر پیگیری ویژه این دستگاه داده است.

,

وی اظهار داشت: با مشخص شدن چگونگی، چرایی و ارتباط افراد حاضر در این کلیپ با شهرداری کرمان، با خاطیان برخورد و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

,

سید مهران عالم زاده شهردار کرمان نیز در این خصوص گفت: فرد خطاکار از کارکنان یکی از شرکت پیمانکاری شهرداری منطقه دو کرمان است که بلافاصله به موضوع رسیدگی و تخلف این فرد محرز و وی از محل کار اخراج شد.

,

علی ای حال؛ امید است مسئولین در سطح شهر و استان کرمان به منظور عدم انتشار چنین کلیپ هایی که باز خورد نا مناسب برای استانمان آن هم در آستانه سال جدید چاره ای بیاندیشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه