اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

درآمد بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مددجویان زنجانی

درآمد بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از طریق هزار و 434طرح فرش‌بافی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 2هزار و 118متر فرش، گلیم و تابلو فرش بافته‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  هزارو 434طرح فرش بافی برای مددجویان تحت حمایت استان زنجان ایجاد شده است اظهار کرد: از محل فروش، فرش های بافته‌شده توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در 9 ماهه امسال بیش از یک  میلیارد و 819 میلیون تومان عاید مددجویان شده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از مجموع فرش بافته شده توسط مددجویان، 815 تخته قالی، 24تخته گلیم و 77عدد تابلو فرش بوده است، ادامه داد: قالی‌های بافته‌شده مددجویان  توسط خود قالیبافان در بازارهای داخلی به فروش می‌رسد.

,

صفری  با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 216 طرح اشتغال جدید در زمینه بافت قالی و تابلو فرش اجرا شده است، گفت: اکنون هزارو 434 طرح اشتغال در زمینه فرش تحت نظارت این نهاد در حال اجرا و  بیش از 648مورد نیز بازدید از طرحهای فرشبافی  انجام شده است.

,

وی با تاکید به اینکه قالی بافی در استان از رونق خوبی برخوردار است گفت: تمرکز حوزه اشتغال این نهاد بر ارتقای شاخص های تولید فرش ، شناسنامه دار کردن تولیدات فرش، تهیه استاندارد فرش تولیدی، تهیه نقشه  برای مددجویان، برگزاری کلاس های آموزشی   شده واز همه مهمتر انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت زرین بافت که در قالب راهبران شغلی خرید تضمینی فرش های مددجویان را  در دستور کار خود قرار دارد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال  216مددجو وام اشتغال در زمینه فرش دریافت کرده اند، افزود: از مجموع وام های اعطا شده به مددجویان 87 مورد از منابع بانکی با مبلغ 518میلیون تومان و 129مورد از طریق صندوق امداد ولایت با اعتباری بالغ بر765میلیون تومان بوده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه