اخبار داغ

عضو شورای شهر کرمان مطرح کرد؛

لکه ننگ کودک آزاری با اخراج کارمند خاطی پاک نمی شود

لکه ننگ کودک آزاری با اخراج کارمند خاطی پاک نمی شود
عضو شورای شهرکرمان گفت: شهرداری باید به فکر گرمخانه مناسب و شرایط کار متناسب برای کودکان کار باشد و لکه این ننگ از صورت کسانی که با دست های پینه بسته و پاهای خسته کودک کارک چنین رفتاری کردند با اخراج یک نفرپاک نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماه بانو معصوم زاده عضو شورای شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان  در  واکنش به ماجرای جنجالی کودک آزاری در کرمان توسط یکی از کارمندان شهرداری اظهار کرد:  این نحوه دلجویی شهرداری با دادن یک سبد گل به بچه های مظلوم کار که خودشان گل فروش هستند به هیچ عنوان راضی کننده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

عضو شورای شهرکرمان افزود: اذهان عمومی به این سادگی این اتفاق تاسف بار را فراموش نمی کند و اخراج کارگر خاطی تنها پاک کردن صورت مسئله است و بهتر است پیمان نامه حقوق کودک رابخوانید.

,

معصوم زاده با بیان اینکه کودکان مظلوم کار به دلیل عدم ایجاد بستر مناسب مجبور به فعالیت اقتصادی هستند، عنوان کرد:  این فعالیت کودکان بر سلامت روانی، اجتماعی، جسمی، شخصیتی و رشد آنها تاثیر گذار است و به دلیل عدم تناسب شغل آن ها و نبودن گرم خانه مناسب در شهر کرمان و فقدان دانش مناسب در مسئولین شهری علیرغم توصیه‌های مکرر شورای شهر کرمان باید شاهد وقایعی باشیم که کل استان از آن متاثر می شود .

,

وی خاطر نشان کرد: بهتر است یک بار دیگر پیمان‌نامه حقوق کودک از دیدگاه اسلام و جامعه جهانی را مطالعه کنیم و فکر گرمخانه مناسب و شرایط کار متناسب برای آنها باشیم و لکه این ننگ از صورت کسانی که با دست های پینه بسته و پاهای خسته کودک کارک چنین رفتاری کردند با اخراج یک نفرپاک نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه