اخبار داغ

نیم‌ضریح خیمه‌گاه حضرت زینب (س) در کربلای معلی نصب شد

نیم‌ضریح خیمه‌گاه حضرت زینب (س) در کربلای معلی نصب شد
نیم‌ضریح خیمه‌گاه حضرت زینب (س) در کربلای معلی با حضور مسئولان ایرانی و عراقی نصب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد ، همزمان با میلاد حضرت بزرگ‌بانوی کربلا نیم‌ضریح خیمه‌گاه حضرت زینب کبری(س) در کربلای معلی نصب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

این نیم ضریح با مشارکت هنرمندان کرمانشاه و اصفهان و از محل مشارکت مردمی در مدت دو سال ساخته شده است و بیش از ۹۰ درصد کارهای این نیم‌ضریح امسال انجام شده است.

,

در آیین نصب این نیم ضریح در کربلا معلی پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور، شوشتری مشاور ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسینیان مسئول کنسولگری ایران در کربلا معلی، سید مهدی کربلایی تولیت حرم امام حسین، سید احمد صافی تولیت حرم عباسیه، شیخ ستار مرشیدی تولیت حرم عسگریه، سید محمد الحسینی تولیت مسجد کوفه حضور داشتند.

,

, ,

همچنین از بهمن صحرایی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه نیز به پاس خدمات و زحمات وی در انجام این پروژه در این آیین تقدیر شد.

,

بهمن صحرایی در گفتگو با  خبرنگار ما  با اشاره به نصب این نیم‌ضریح در کربلای معلی اظهار داشت: این نیم ضریح از محل مشارکت‌های مردمی کرمانشاه ساخته شده است.

,

وی افزود: نیم‌ضریح حضرت زینب(س) از یک ماه قبل از محرم به کرمانشاه انتقال پیدا کرد و کار ساخت آن ادامه پیدا کرد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه این نیم ضریح دوم دی ماه به کربلا معلی منتقل شد، تصریح کرد: بعد از انتقال و ۱۵ روز کار بر روی نیم‌ضریح، به ماسبت حضرت زینب(س) در کربلای معلی نصب و راه اندازی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه