اخبار داغ

آیت الله دیرباز:

دشمن برای از بین بردن بُعد هویتی و انقلابی قم تلاش می کند/ سبک زندگی و فرهنگ مردم، هدف دشمن در فضای مجازی است

دشمن برای از بین بردن بُعد هویتی و انقلابی قم تلاش می کند/ سبک زندگی و فرهنگ مردم، هدف دشمن در فضای مجازی است
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن بُعد هویتی و انقلابی قم تلاش می کند، گفت: سبک زندگی و فرهنگ مردم، هدف دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن روحیه انقلابی در کشور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که کشورهایی که با انقلاب اسلامی ایران دشمن هستند برنامه های متعددی دارند.
وی ادامه داد: نباید فکر کنیم که این تغییر و تحولات فرهنگی در قم با دیگر شهر ها یکی است بلکه قم به دلیل اینکه قلب، مرکز و کانون انقلاب می باشد دشمنان برنامه های ویژه ای برای قم دارند.
دشمن برای قم برنامه های هویتی، روحیه ای و رفتاری دارند
عضو خبرگان رهبری بیان داشت: این برنامه ها می تواند اشکال مختلفی داشته باشد هم به لحاظ هویتی و فکری ، هم به لحاظ روحیه ای و هم به لحاظ رفتاری ؛ اما آنچه که ملموس است تغییرات و تحولاتی که دشمن می خواهد به لحاظ رفتاری در سطح شهر ایجاد کند می باشد ولی مهم تر از آن بُعد هویتی و اینکه قم مرکز انقلاب و حرم اهلبیت(ع) است که دشمن در تلاش است این جهت را هم از بین ببرد.
وی اضافه کرد: دشمن از طریق فضای مجازی و ماهواره در حال تغییر سبک زندگی و فرهنگ در کشور است.
دشمن با فضای مجازی و ماهواره سبک زندگی و فرهنگ مردم را هدف دارد
آیت الله دیرباز با اشاره به هشدار های رهبر معظم انقلاب، گفت: در این زمینه اصل هشدا بسیار بجا هست و ایشون قبل از اینکه اتفاق سویی رخ دهد مطلبی را گوشزد می کنند.
وی عنوان داشت: در روزهای اخیر اعلام کرده اند که حدود هفتاد نهاد مردمی، دولتی، حوزوی و تشکل فرهنگی در لبیک گفتن به ندای رهبری اعلام آمادگی کرده اند تا همکاری کنند و ظرفیت خود را در اختیار قرار دهند تا بتوان مقابل این آفت ایستاد و از بُعد ایجابی کارهایی را انجام داد .
ابتدا با آسیب شناسی می توان برنامه های دشمن را خنثی کرد
رئیس دانشگاه قم ادامه داد: این قدم خوبی است تا افرادی که دارای قلم، ظرفیت و نفوذ در ابعاد مختلف هنری، سیاسی، اجتماعی،فرهنگی، رسانه، فضای مجازی، پژوهشی دارند ورود پیدا کنند تا ابتدا با تبادل نظر، آسیب شناسایی شود.
وی خاطرنشان کرد: گام دوم، هم فکری می باشدکه همه با هم به اجماعی در روش ها و اهداف برسند و در نهایت هم باید این مسائل را اجرایی کنند؛ این به عنوان کمترین اقدام در لبیک گویی به ندای رهبری می باشد و نشان دهند آن روحیه بیداری و روحیه تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد.
آیت الله دیرباز با اشاره به اینکه اهالی قم به خوبی درک می کنند که برای تخریب فرهنگ گام هایی برداشته شده است، گفت: همه افراد، گروه ها، نهاد های دولتی و غیر دولتی  باید دست به دست هم دهند مخصوصا بسیج در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد و البته اداره ارشاد قم، روحانیت قم و تمام بخش هایی که می توانند کار فرهنگی انجام دهند باید به کمک یکدیگر قدم های موثری دراین زمینه بردارند.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
, دشمن برای قم برنامه های هویتی، روحیه ای و رفتاری دارند,
,
,
, دشمن با فضای مجازی و ماهواره سبک زندگی و فرهنگ مردم را هدف دارد,
,
,
, ابتدا با آسیب شناسی می توان برنامه های دشمن را خنثی کرد,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه