اخبار داغ

رئیس کمیسیون بازرسی شورای همدان:

احداث سایت موزه میدان امام هدر رفتن سرمایه مردم است

احداث سایت موزه میدان امام هدر رفتن سرمایه مردم است
رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: احداث سایت موزه در میدان امام خمینی(ره) ضرورت ندارد و باعث اتلاف سرمایه مردم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود عسگریان در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه احداث سایت موزه در میدان امام خمینی(ره) به نفع شهر و شهروندان نیست، اظهار کرد: احداث سایت موزه باعث دوباره کاری شده و سرمایه‌های شهری را به هدر می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه 8 هزار متر مربع موزه منطقه‌ای غرب کشور برای همدان تعریف شده، افزود: با احداث این موزه همه آثار تاریخی کشف شده در همدان به این موزه منتقل می‌شوند و با وجود آن نیاز به موزه جدید نیست.

,

رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورا با اشاره به اینکه اعتبار و عزم لازم برای احداث سایت موزه در دستگاه‌های متولی وجود ندارد، تصریح کرد: احداث سایت موزه وظیفه دستگاه‌های متولی امر یعنی میراث فرهنگی است و شورای شهر اعتباری در این حوزه اختصاص نخواهد داد.

,

وی با بیان اینکه آیا واقعا در حال حاضر کمبود شهر همدان موزه است؟ ادامه داد: از سال 1391 مصوب شده است که یک مخزن برای نگهداری اشیا با ارزش و 8 هزار متر مربع هم سایت موزه مرکزی احداث شود که تا کنون هیچ اتفاقی رخ نداده است.

,

عسگری خاطرنشان کرد: مرکز این موزه با میدان امام فاصله بسیار کمی داشته حال احداث این موزه دارای توجیه قانونی است؟

,

وی با بیان اینکه بهتر است فضای میدان را برای طرحی دیگر اختصاص دهیم، گفت: بهتر است که موازی‌کاری انجام نشود و پول مردم به درستی هزینه شود.

,

رئیس کمیسیون بازرسی، نظارت و امور اداری شورا با طرح این سوال که آیا همدان به اندازه کافی اشیاء ارزشمند دارد که این میزان فضای اختصاص یافته به موزه را بتواند پوشش دهد؟، بیان کرد: احداث این سایت موزه ضرورتی  نداشته و ما باید بتوانیم در آینده نیز پاسخگوی مردم باشیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه