اخبار داغ

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

تجمیع دکل‌های BTS فضاهای مسکونی در الویت ساماندهی قرار دارند

تجمیع دکل‌های BTS فضاهای مسکونی در الویت ساماندهی قرار دارند
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: دکل‎های BTS تلفن همراه در همدان ساماندهی می‌شوند، گفت: دکل‌هایی که در فضاهای مسکونی قرار دارند به دلیل احتمال خطرآفرینی آنان برای شهروندان در اولویت ساماندهی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فتحی در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه ساماندهی دکل‌های BTS تلفن‌های همراه در کمیسیون خدمات شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در سطح شهر همدان 350 دکل شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه این دکل‌ها تجمیع می‎شود، افزود: قرار است که هر چهار دکل تجمیع شده و به یک دکل بدل شود.

,

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان، تصریح کرد: با اداره تنظیم مقررات رادیویی هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد و عملیات تجمیع توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

,

وی ادامه داد: دکل‌هایی که در فضاهای مسکونی قرار دارند به دلیل احتمال خطرآفرینی آنان برای شهروندان وجود داشته که البته در اولویت ساماندهی قرار دارند.

,

فتحی خاطرنشان کرد: توجه به سیما و منظر شهری یکی از اولویت‌های مهم کمیسیون خدمات شهری بوده تا شهر را برای تبدیل به یک مقصد تمام عیار گردشگری مهیا کند.

,

وی با بیان اینکه همه موارد برای رعایت اصول شهرسازی و زیبایی آن باید در راستای جذب گردشگری رعایت شود، گفت: همدان گام‌های خوبی در راه توسعه برداشته و برای رسیدن به اهداف خود باید با تلاش بیشتر حرکت کرده و همت بیشتری به کار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه