اخبار داغ

از ابتدای سال تاکنون؛

۶۸۰ اشتراک فاضلاب در اسدآباد واگذار شده است

۶۸۰ اشتراک فاضلاب در اسدآباد واگذار شده است
مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: ۶۸۰ اشتراک فاضلاب طی ۹ ماه اخیر به شهروندان اسدآبادی واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اکبری در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب اسدآباد حدود 93 درصد و تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد مشترکان به شبکه فاضلاب متصل شده‌اند، گفت: 680 اشتراک فاضلاب در 9 ماه اخیر به شهروندان واگذار شده است.

,

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بافت زمین اسدآباد به گونه‌ای است که چاه جذبی در اسدآباد جوابگوی جذب بوده، گفت: بر این اساس استقبال کمتری از سوی شهروندان برای اتصال به شبکه فاضلاب صورت می‌گیرد که این اقدام آنها به قیمت آلوده ساختن سفره آب زیرزمینی است.

,

وی یکی دیگر از دلایل کاهش اتصال به شبکه فاضلاب را عدم صدور مجوز از سوی شهرداری دانست و افزود: شهرداری باید مجوز حفاری در اختیار آبفا بگذارد و مردم نیز بابت نصب انشعاب فاضلاب باید به شهرداری مراجعه کنند که شهرداری نیز تسویه حساب کامل می‌خواهد، بنابراین به خاطر همین موضوع مردم استقبال کمتری می‌کنند.

,

اکبری یکی دیگر از مسائل را نیز کمبود اعتبار دانست و بیان کرد: اعتبار نصب انشعابات مدتی از اعتبارات عمرانی تأمین می‌شد که اکنون از اعتبارات جاری باید تآمین شود که در این وضعیت اقتصادی سالانه حدود یک‌ هزار فقره انشعاب قابل نصب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه