اخبار داغ

حجم کار سوادآموزی سیستان وبلوچستان به اندازه ۱۰ استان کشور است/مطالبات سوادآموزی تا نیمه دوم بهمن ماه پرداخت می شود

حجم کار سوادآموزی سیستان وبلوچستان به اندازه ۱۰ استان کشور است/مطالبات سوادآموزی تا نیمه دوم بهمن ماه پرداخت می شود
معاون اداره کل سوادآموزی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان با بیان اینکه حجم کار سوادآموزی این استان به اندازه ۱۰ استان کشور است، گفت: تا نیمه دوم بهمن ماه جاری تمام مطالبات سوادآموزی پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، امیرشاهی دیروز در جلسه تجلیل از سوادآموزان نیکشهر اظهار کرد:حضرت محمد(ص) به این مسئله آن چنان اهمیت می داد که از هر فرصتی برای مبارزه با جهل و بی سوادی، بهره برداری می کرد، چنان که بعد از جنگ بدر هر اسیری که قادر به پرداخت «فدیه» نبود با تعلیم ده تن از مسلمانان مدینه آزاد می شد.
 
به گفته وی، حجم کار سوادآموزی سیستان وبلوچستان به اندازه ۱۰ استان کشور است که این مهم با توجه به پهناور بودن و گستردگی حجم، کار سوادآموزی را به مراتب پیچیده تر و سخت تر می کند که البته با همراهی همگانی این کار را سرعت خواهیم بخشید.
 
معاون اداره کل سوادآموزی آموزش و پرورش استان در ادامه به وضعیت مطالبات آموزش دهندگان سوادآموزی اشاره و افزود: ۷۵درصد مطالبات در خزانه است که با توجه به هماهنگی انجام شده با معاون وزیر و رئیس سوادآموزی کشور نیمه دوم بهمن ماه جاری تمام مطالبات سوادآموزی پرداخت خواهد شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
, ،,
,
,
,
 
 
, ,
,
امیرشاهی سوادآموزی را برای همه فریضه و واجب عنوان کرد و گفت: از کمترین فرصت و دقیق ترین آن، برای مبارزه با بی سوادی استفاده  می شود.
 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه