اخبار داغ

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) صورت گرفت؛

تجلیل از مقام شامخ پرستاران شاغل در بهداری پالایشگاه سرخس

تجلیل از مقام شامخ پرستاران شاغل در بهداری پالایشگاه سرخس
همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، جمعی از مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در محل بهداری این پالایشگاه حضور یافته و این روز را به جامعه پزشکی و پرستاران شاغل در این مرکز درمانی تبریک گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس،صبح امروز در این بازدید مدیران به نمایندگی از تمامی کارکنان، میلاد بانوی صبر و ایثار حضرت زینب سلام الله علیها اسطوره مقاومت و روز پرستار را به جامعه پزشکی تبریک و از مقام شامخ پرستاران تجلیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

همچنین در این بازدید محمد فرزانه مقدم مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و تجلیل روز پرستار خاطرنشان کرد: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و همکارانی که در این مرکز مشغول خدمت هستند سهم بزرگی در تولید انرژی در این مجتمع گازی دارند.

,

 

,

مسئول اورژانس بهداری خانگیران نیز ضمن تشکر از مسئولان تصریح کرد: همکاران ما در واحد بهداری تلاش می کنند تا بهترین خدمات پزشکی را به سایر کارکنان حوزه نفت و گاز ارائه کنند.

,

 

,

فرهاد حجازی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۶ نیرو در واحدهای پرستاری، طب صنعتی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، داروخانه، راننده اورژانس و خدمات مشغول به انجام وظیفه در این مرکز هستند.

,

 

,

وی با اشاره به فعالیت این مرکز درمانی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بیان داشت: به دلیل مخاطرات بالایی که تولید گاز طبیعی در پالایشگاه ها دارند، نیاز است تا نیروهای پزشکی و کادر پرستاری دارای سرعت عمل و مهارت بالایی در حوادث صنعتی به خصوص آشنایی با مسمومیت های گاز داشته باشند تا در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شده و جان افراد مصدوم را نجات دهند.

,

 

,

مسئول اورژانس بهداری خانگیران اظهار داشت: به طور معمول روزانه ۲۵ تا ۳۰ نفر به واحد طب صنعتی و ۲۵ نفر به درمانگاه مراجعه می کنند که بعضی از این افراد به صورت سرپایی مداوا می شوند و اگر بیماری نیاز به اقدامات پزشکی بیشتر داشته باشند به نزدیک ترین مرکز درمانی در مجموعه بهداشت و درمان ( بیمارستان صنعت نفت سرخس ) اعزام می شوند.

,

 

,

حجازی یادآور شد: این مرکز از بالاترین تجهیزات پزشکی روز برخوردار است تا به مراجعه کنندگان بهترین خدمات پزشکی را ارائه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه