اخبار داغ

استاندار زنجان:

رویه جلسات اقتصاد مقاومتی باید پروژه محوری باشد/ عزم دولت تقویت واحدهای تولیدی است

رویه جلسات اقتصاد مقاومتی باید پروژه محوری باشد/ عزم دولت تقویت واحدهای تولیدی است
استاندار زنجان گفت: رویه جلسات اقتصاد مقاومتی باید از گزارش سازمان محوری به پروژه محوری تغییر یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،فتح الله حقیقی امروز در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان،اظهار داشت: رویکرد جلسه اقتصاد مقاومتی عملیاتی شدن است که وظیفه و شان این جلسه هم این موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه ورود و حضور بخش خصوصی در جلسات اقتصادی موجب امیدواری این بخش می شود، افزود: مشکلات مطرح شده در این جلسه از قبل مورد بررسی قرار گرفته و به مسئولان کشوری نیز ارائه شده است.

,

این مسئول با اشاره به تغییر شکل برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی از گزارش سازمان محوری به پروژه محوری،افزود: در حوزه های مختلف باید کلیپ هایی تهیه شود که گزارش و آمار درستی ارائه شود.

,

استاندار زنجان گفت: برای ایجاد و حفظ مشاغل موجود تبصره 18 بودجه 97 مطلوب است که یک هزارو 400 میلیارد تومان برای ایجاد شغل در قالب این تبصره منظور شده است.

,

استاندار زنجان برضرورت کمک بخش خصوصی به دولت و دولت به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: این هم افزایی ها موجب اجرای مطلوب برنامه ها می شود.

,

حقیقی یادآور شد: عزم دولت تقویت و کمک به واحدهای تولیدی است و از همه امکانات و بضاعت خود در این زمینه استفاده می شود.

,

وی با بیان اینکه دولت با همه توان و ظرفیت در کنار واحدهای تولیدی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: ضروری است بانک ها نیز تفویض اختیار کرده و چرخش در این زمینه کامل باشد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: قوانین حمایتی نباید دور زده شود باید مصداقی بیان شود تا راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شود.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است در شورای بانک های استان نیز نمایندگان بخش خصوصی حضور یافته و مشکلات بررسی و حضوری حل شود.

,

حقیقی یادآور شد: طرح آزمایشگاه برق و الکترونیک قابل پیگیری است و یکی از دلایل انتخاب راه اندازی شرکت آی تی و برق به عنوان یکی از پروژه های استان زنجان نیز همین موضوع است.

,

وی ادامه داد: اعتقاد دارم در شرایطی هستیم که باید مشکلات به صورت حضوری حل شود.

,

این مقام مسئول برضرورت شناسایی کالاهای خام فروشی شده تاکید کرد و گفت: باید مصداق های این موضوع نیز بیان و پیگیری شود.

,

استاندار زنجان برضرورت پرداخت بدهی به شرکت توزیع برق استان زنجان از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: می دانم برخی سازمان ها 100 درصد بدهی دارند.

,

حقیقی مدیریت مصرف را از سوی دستگاه های اجرایی خواستار شد و گفت: در سال گذشته قطعی ها برق مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورد که گاهی انصاف نبود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه