اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

کشف قاچاق میلیاردی در هرمزگان

کشف قاچاق میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 87 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل هرمز؛ عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماموران ادازه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده  و اشرافیت  کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند، 78 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این مدت با تلاش همه جانبه ماموران مجموعا 128 هزار نخ انواع سیگار، 457دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 37 دستگاه لوازم خانگی،  358 هزار لیتر سوخت، هزار و 839 عدد لوازم آرایشی،سه هزار و 829 ثوب البسه ،سه هزار و 831 دستگاه متعلقات ماهواره و 378 راس احشام قاچاق کشف و ضبط شد.

,

ملکی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 87 میلیارد و 909 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه چهار باند قاچاق کالا منهدم و  120 متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

,

وی با بیان اینکه طی این مدت 128 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد: از این تعداد 17 پرونده بالای صد میلیون تومان و 111 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده  و برخورد با هرگونه  بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110  ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری نمایند.
انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه