اخبار داغ

هشتگ "مدافعان_خلیج_فارس" ترند برتر توئیتر در 24 ساعت گذشته شد

هشتگ "مدافعان_خلیج_فارس" ترند برتر توئیتر در 24 ساعت گذشته شد
هشتگ "#مدافعان_خلیج_فارس" توسط بوشهری های کاربر شبکه اجتماعی توئیتر در 24 ساعت گذشته ترند اول و دوم توئیتر فارسی شده و مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، در دی ماه سه سال پیش خبر دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی توسط پاسداران منطقه دوم دریایی در اطراف جزیره فارسی، به خبر اول رسانه ها دنیا تبدیل شد. خبری که بازخوردهای متفاوتی از طرف رسانه های داخلی و خارجی و سیاست مدران به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

اما هر آنچه از آن روزهایی که این اقدام شجاعانه سپاه در مقابل تجاوز به حریم آب های سرزمینی می گذرد، احساس غرور ملی و افتخار به قدرت و هوشیاری نظامیان کشورمان در بین مردم بیشتر ریشه می دواند.

,

 

,

این روزها همزمان با ایام سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی، فضای مجازی از ابراز احساس غرور و قدردانی از پاسدران توسط جوانان بوشهری بی نصیب نمانده است و شبکه های اجتماعی به هر شکلی صحنه یادوری آآوری آن لحظات غرور آفرین و شاخ و شانه کشیدن برای دشمنان این کشور است.

,

, ,

طبق گزارش بدست آمده هشتگ "#مدافعان_خلیج_فارس" توسط بوشهری های کاربر شبکه اجتماعی توئیتر در 24 ساعت گذشته ترند اول و دوم توئیتر فارسی شده و مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته است. این هشتگ به پاس قدردانی از پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حریم امنیت کشور دنبال شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه