اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند:

باید به ظرفیت‌های بزرگ کشور تکیه کنیم/ پست‌های مدیریتی به سمت پیری رفته است

باید به ظرفیت‌های بزرگ کشور تکیه کنیم/ پست‌های مدیریتی به سمت پیری رفته است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان این‌که تحریم‌ها از اول انقلاب وجود داشته و ما شرایط سخت‌تر از این را هم تحمل کردیم، گفت: ما باید به ظرفیت بزرگ کشور خود تکیه کنیم و از ظرفیت عظیم جوانان بهره برده و روی پای خود بایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال مدبرعزیزی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار کرد: روحیه انقلابی یعنی روحیه‌ای که در آن مجاهدت‌های سخت و تلاش‌های پیاپی کاملا نمایان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانیال مدبرعزیزی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اظهار کرد: روحیه انقلابی یعنی روحیه‌ای که در آن مجاهدت‌های سخت و تلاش‌های پیاپی کاملا نمایان باشد.,
 
,
وی افزود: داشتن روحیه انقلابی برای رسیدن به هدفی که من اسم آن را رسیدن به جامعه‌ای با محوریت اسلام ناب محمدی و مبارزه با اسلام آمریکایی می‌نامم، لازم است.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: روحیه انقلابی یعنی کسی که طبق موازین انقلاب اسلامی و الگوی ائمه اطهار علیه‌السلام زندگی خود را پیش ببرد و همه کارهای خود را درجهت قرب الهی تنظیم کند.
,
 
,
مدبرعزیزی با بیان این‌که دشمن برای زدودن روحیه انقلابی از مردم کشور دست به هر کاری می‌زند، افزود: دشمن از یک جبهه یا جنبه وارد نمی‌شود، از فضای مجازی گرفته تا شبکه‌های ماهواره‌ای و کارهای گسترده‌ای در این رابطه انجام می‌دهد.
,
 
,
نباید از روحیه انقلابی کوتاه بیاییم
, نباید از روحیه انقلابی کوتاه بیاییم, نباید از روحیه انقلابی کوتاه بیاییم,
وی افزود: ما نباید از روحیه انقلابی خود کوتاه بیاییم، باید با ثبات قدم به سمت هدفمان حرکت کنیم و در واقع طوری نباشیم که با هر بادی بلرزیم.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: بعد از یک دوره‌ای که در واقع آمریکا ارباب جهان بود و کشورهای زیادی را تحت سلطه خود داشت، این‌که یک دفعه یک کشوری که به زعم آن‌ها جهان سومی هم است بلند ‌شود و بگوید "ما تو را قبول نداریم و خودمان باید برای خود تصمیم می‌گیریم" برای آمریکا سنگین است.
,
 
,
مدبرعزیزی با بیان این‌که آمریکایی‌ها می‌دانند جمهوری اسلامی ایران الگویی برای سایر کشورها خواهد شد، تصریح کرد: آن‌ها سعی دارند چهره جمهوری اسلامی ایران را خراب کنند تا کشورها و ادیان دیگر به سمت انقلاب اسلامی گرایش پیدا نکنند و به همین دلیل گروه‌های تکفیری از قبیل طالبان و داعش را تشکیل دادند و خواستند اسلام افراطی را گسترش دهند.
,
 
,
وی تنها راه مقابله با آمریکا و اسلام آمریکایی را اسلام ناب محمدی بیان کرد و افزود: امام خمینی (ره) که انقلاب کرد خواست اسلام ناب را احیا کند و شخصیت هر انسان شیعه یا مسلمان اگر حول اعتقادات دینی باشد می‌تواند تاثیرگذار باشد.  
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند "در مقایسه سه انقلاب بزرگ دنیا که انقلاب صنعتی اروپا، انقلاب استقلال آمریکا از اروپا و انقلاب ایران است، اگر  40 سال اول این انقلاب‌ها را با هم مقایسه کنیم، سرعت رشد انقلاب ما بیشتر بوده و قابل مقایسه با دو انقلاب دیگر نیست" اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی با تفکرات لیبرالی خود به بن بست رسیده‌اند و در نظام خانوادگی، روابط اجتماعی، رعایت حق یکدیگر و احترام به یکدیگر به مشکل برخورده است.
,
 
,
مدبرعزیزی تصریح کرد: انسان وقتی به یک خلعی برمی‌خورد به جستجوی این است که این خلع را برطرف کند و مردم با کوچکترین اشاره‌ای وقتی زیبایی‌های این دین الهی را می‌بینند به اسلام گرایش پیدا می‌کنند.
,
 
,
وی افزود: تمدن اسلامی یعنی تمدنی که احکام و موازین اسلامی اعم از روابط اجتماعی، احکام ملی و قضایی و همه موضوعات جامعه از دین مبین اسلام که همان اسلام ناب محمدی و مدینه فاضله است، نشأت گرفته است.
,
 
,
رسیدن به تمدن اسلامی بسیار مهم است
, رسیدن به تمدن اسلامی بسیار مهم است, رسیدن به تمدن اسلامی بسیار مهم است,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان این‌که رسیدن به تمدن اسلامی بسیار مهم است، گفت: امام خمینی (ره) ‌فرمودند "حفظ نظام اسلامی اوجب‌واجبات است" چراکه وقتی امام زمان (عج)  می‌خواهند ظهور کنند نیاز به یک تمدن اسلامی دارند لذا آگاهی و شناخت از تمدن اسلامی قدم اول است. 
,
 
,
مدبرعزیزی خاطرنشان کرد: اگر جنگ تحمیلی را نگاه کنید می‌بینید بسیاری از موفقیت‌های ما به این دلیل بود که بسیاری از فرماندهان جنگ مانند باقری، رضایی، باکری، همت، سلیمانی و متوسلیان جوان بودند و به آن‌ها اعتماد شده بود و به آن‌ها میدان داده شد و دیدید با آن همه هجمه که علیه ما بود موفق شدیم.
,
 
,
در کشور ما پست‌های مدیریتی به سمت پیری رفته است
, در کشور ما پست‌های مدیریتی به سمت پیری رفته است, در کشور ما پست‌های مدیریتی به سمت پیری رفته است,
وی با بیان این‌که جوانان اشتباهاتی دارند و آن تجربه‌ای که مسن‌ترها دارند را ندارند اما دلیل نمی‌شود که به آن‌ها اعتماد نکنیم، افزود: در حال حاضر در کشور ما پست‌های مدیریتی به سمت پیری رفته که هیچ، اعتماد به جوانان نیز وجود ندارد و کسی اعتماد نمی‌کند یک پست مدیریتی و نظارتی به جوانان بدهد. 
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: در دنیا می‌بینیم که کشورهای موفق روی جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنند اما در کشور ما با این ظرفیت بزرگی که از جوانان مستعد وجود دارد بهره نمی‌بریم و جای کار بیشتری دارد.
,
 
,
مدبرعزیزی به سخنان امام خمینی (ره) که در خصوص اشرافی‌گری فرمودند "وای بر آن روزی که دولت و مجلس ما کاخ‌نشین شوند" اشاره کرد و خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان و قشر تصمیم‌ساز یک کشور به سمت کاخ‌نشینی بروند درد مردم را احساس نمی‌کنند کسی که حقوق چندین میلیونی می‌گیرد درد فردی که حقوق چند هزار تومانی می‌گیرد را نمی‌فهمد.
,
 
,
متأسفانه کاخ‌نشینی رواج پیدا کرده است
, متأسفانه کاخ‌نشینی رواج پیدا کرده است, متأسفانه کاخ‌نشینی رواج پیدا کرده است,
وی با اشاره به این‌که متأسفانه کاخ‌نشینی رواج پیدا کرده است، افزود: یکی از راه‌های مقابله با اشرافی‌گری این است که مردم در انتخاب‌های خود درست عمل کنند و ببینند کدام افراد درد مردم مستضعف را چشیده‌ و با آن‌ها رفت و آمد داشته‌اند و دیده‌اند مردم مستضعف ما چه کشیده‌اند.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: ان‌شاءالله افراد لایق به منصب‌های مختلف دست پیدا کنند و جامعه را به سمت جامعه ایده‌آل ببرند.
,
 
,
مدبرعزیزی یادآور شد: ما باید به سمت یک بستر ملی از قبیل سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های ایرانی برویم و همچنین تمهیدات و امتیازهایی برای مردم و سازندگان نرم افزارهای داخلی در نظر گرفته شود و بدانیم که ما از کشورهای خارجی چیزی کم نداریم.
,
 
,
به دست‌اندرکاران شبکه‌های داخلی بها داده شود
, به دست‌اندرکاران شبکه‌های داخلی بها داده شود, به دست‌اندرکاران شبکه‌های داخلی بها داده شود,
وی با اشاره به این‌که مردم و مسئولان باید به دست‌اندرکاران شبکه‌های داخلی بها دهند و از آنها پشتیبانی کنند، افزود: برای مردم باید فرهنگ‌سازی شود تا محصولی را که هم‌وطن ما ساخته و درست کرده را مورد حمایت قرار دهند.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: بسیج و روحیه بسیجی همان‌طور که توانست موشک، صنعت هوایی, علم پزشکی، علم نانو و علم هسته‌ای را گسترش دهد و در آن پیشرفت کند به لطف خداوند در بحث نرم افزارهای ایرانی نیز پیش خواهد کرد.
,
 
,
مدبرعزیزی تصریح کرد: در حال حاضر دولت‌های غربی از طریق فضای مجازی به سمت ما هجمه‌هایی را وارد می‌کنند اما روزی خواهد رسید که با روحیه بسیجی و از طریق فضای مجازی داخلی هجمه‌هایی به سمت استکبار وارد خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که خانواده‌ها باید آموزش و فرهنگ‌سازی را برای فرزندان خود آغاز کنند، افزود: در گذشته شخصیت جوانان در دانشگاه شکل می‌گرفت اما در حال حاضر شخصیت افراد در نوجوانی و در مدرسه شکل می‌گیرد و بسیاری از ناهنجاری‌ها به هنجار تبدیل و جای خوب و بد عوض شده است.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: خانواده‌ها باید تمهیداتی را بچینند و آموزش‌هایی را به فرزندان خود بدهند که به هر نحوی از فضای مجازی استفاده نکنند و به هر شبکه و کانالی راه پیدا نکنند.
,
 
,
مدبرعزیزی تصریح کرد: خانواده‌ها به فرزندان خود بیاموزند اگر مطلبی را در یک شبکه یا کانال فضای مجازی می‌خوانند دنبال منبع و صحت آن موضوع باشند تا دچار انحرافات فکری، اعتقادی و اخلاقی نشوند.
,
 
,
وی به سخنان مقام معظم رهبری بعد از خروج آمریکا از برجام مبنی بر این‌که "من به 3 کشور دیگر اروپایی اطمینان ندارم" اشاره کرد و افزود: دولتمردان ما به هر دلیلی به این مسئله ورود پیدا کردند و شد آن‌چه شد.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: در حال حاضر آمریکایی وجود ندارد و کشورهای اروپایی مدت زیادی است ما را با حرف به دنبال خود می‌دوانند و اگر می‌خواستند کمک کنند حداقل‌هایی را از طرف آن‌ها در این مدت می‌دیدیم.
,
 
,
مدبرعزیزی تصریح کرد: ادامه‌دادن به کاری که از اول اشتباه بوده و اصرار بر آن فایده‌ای ندارد و به نظر من اگر کشور ما از همان اول از برجام خارج می‌شد دست ما بازتر می‌بود اما در حال حاضر که عملا آمریکا و اروپایی در کار نیست ناچار هستیم از برجام خارج شویم.
,
 
,
باید به ظرفیت بزرگ کشور خود تکیه کنیم 
, باید به ظرفیت بزرگ کشور خود تکیه کنیم , باید به ظرفیت بزرگ کشور خود تکیه کنیم ,
وی با بیان این‌که تحریم‌ها از اول انقلاب وجود داشته و ما شرایط سخت‌تر از این را هم تحمل کردیم، افزود: ما باید به ظرفیت بزرگ کشور خود تکیه کنیم و از ظرفیت عظیم جوانان بهره برده و روی پای خود بایستیم.
,
 
,
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: کشور ما از این مرحله عبور خواهد کرد و بعد از عبور از این مرحله که مرحله آخر است، شرایط برای ما بهتر خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه