اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی :

روحیه انقلابی و دینی افراد هدف دشمن قرار گرفته است

روحیه انقلابی و دینی افراد هدف دشمن قرار گرفته است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز روحیه انقلابی و دینی چیزی افراد مورد هدف دشمن قرار گرفته است و یکی از مهمترین کارهایی که مردم باید انجام دهند بحث مقابله با شایعه پراکنی در فضای مجازی و رسانه هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سهیلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفری مردم قم، گفت: صحبت های مقام معظم رهبری در جمع مردم قم پیام ها و بخش های مختلفی داشت که یکی از آنها بخش‌ها خطاب به مسئولان بود که در سخنان ایشان خطاب به مسئولان یکسری تهدیدها و نقاط ضعفی که متوجه مسئولان ما شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

 وی در ادامه همین مطلب با اشاره به اینکه یکی از نقاظ ضعف مسئولین ما رفتار غلط است، افزود: در رفتار غلط یک بخش اشرافی‌گری، اسراف و بخش دیگر تاغوتگری است، اینها نقاط ضعف و تهدیداتی که امروز متوجه مسئولان ما است که برای راه‌حل آن مقام معظم رهبری می فرمایند مسئولین ما باید مسیر امیرالمومنین علی علیه السلام را دنبال کنند، شجاعت و عقلانیت و همچنین شناخت و قدردانی از ظرفیت‌های درونی نظام و توجه به معیشت مردم اینها راهگشای امروز مشکلات مسئولین ماست.

سهیلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله مسئولین این موضوع را در دو بخش عنوان کرد و افزود: یکی از این مسائل تهدیدات و نقاط ضعف است، که امروز متوجه مسئولین است و یکی فرصت هایی که امروز در اختیار آنها است، مسئولین باید از این نقاط قوت ها و فرصت ها به درستی استفاده کنند، فرصت ها و نقاط قوتی که در جامعه وجود دارد، مثل جوانان و تکیه به منابع داخلی ما باید از این نقاط به درستی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,


وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری یکی از تهدیدات دیگری که امروز متوجه مسئولین ماست،بحث اعتماد به دشمن است، اظهار داشت:  یکی از نکات مهم فرمایشات مقام معظم رهبری عدم اعتماد مسئولین به تهدید، وعده، قول و امضاء آمریکا و غرب بود، که مسئولین ما نه باید به تهدید و نه به قول و نه وعده و نه امضای آنها روی هیچکدام اینها نباید حساب و اعتماد کننند.


این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه که مسئولین ما باید قدردان مسئولیت خود باشند، افزود: مسئولین باید از شجاعت و عقلانیت برخوردار باشند و در مسیر امیرالمومنین قدم بردارند، بحث معیشت و بحث تولید داخل و توجه به ظرفیت های درونی نظام از جمله برنامه ها و راهکارهایی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

,
,
,
,
,


سهیلی وضع معیشت مردم را یکی از مهمترین مطالبات و پیام ‌های فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان و بر نقش اساسی  و حضور مردم در صحنه های مختلف کشور تاکید کرد و تصریح داشت: مسئولین باید در رابطه با مطالبه معیشت مردم به این مسئله بسیار توجه کنند، و مردم نیز با حضور در صحنه های انقلاب با مواجهه و مقابله با شایعه سازی  با بصیرت در این قضیه ورود کنند.

,
,


وی با تأکید بر نقش اساسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب در ادامه این مطلب، گفت:  یکی دیگر از بحث های مورد توجه بحث تحریم است که مردم باید از پس این تحریم‌ها بر بیایند مردم باید کمک کنند و مشارکت کنند که از تحریم‌ها به هر دلیلی یا به دلیل بی لیاقتی مسئولان یا به دلیل فشارها و تنگناهایی که امروز بر کشور وارد شده، عبور کنیم.

,
,


 این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: اگر قرار است تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی در کشور در رابطه با جوانان کاری انجام دهد باید مسائلی در این رابطه را مدنظر قرار دهند، بعضی جوانان ما ویژگی‌هایی دارند که این ویژگی می‌تواند بسیار نقش تعیین کننده ای داشته باشد، ایمان خوب و قوی، عظم راسخ و آمادگی تولید و ساختن کشور ابتکار و نوآوری، آینده سازی، توکل بالا، اعتماد به خدا، امید به آینده و بصیرت اگر جوانان ما این ویژگی‌ها به خوبی در آن ها دنبال و پرورش داده شود، اینجاست که جوان ما می تواند نقش اساسی خود را در کنار مسئولین و مردم ایفا کند.

,
,


سهیلی افزود: بعضی دشمن و علت دشمنی دشمن و اینکه که چرا دشمن با ما دشمنی می کند را دشمن تراشی ها می‌دانند، که اینگونه نیست، بحث ما اکنون تقابل دو جبهه واحد یعنی حق و باطل است، اینها در مقابل هم قرار گرفته‌اند در این جبهه حق و باطل مسئولین یک وظیفه دارند ملت یک سری وظایف و یکسری وظایفم هم جوانان که به موقع باید نسبت به وظایف خود ورود و نقش آفرینی کنند.

,
,


 وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی و دینی چیزی است که امروز مورد هدف دشمن قرار گرفته است، یادآور شد:  یکی از مهمترین کارهایی که مردم باید انجام دهند بحث مقابله با شایعه پراکنی در فضای مجازی و رسانه هاست، یکی از عرصه‌های تعیین‌کننده نبرد ما امروز نبرد رسانه یا فضای مجازی است، که تأکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه بر حضور جوانان و بقیه مردم هرکدام  به عنوان رزمندگان میدان عملیات های مقابله با دشمن در این فضا است.

,
,


 سهیلی در پایان با تاکید بر وحدت و فعالیت نیروهای انقلابی به صورت هماهنگ در فضای مجازی گفت: ما امروز هم در صحنه اقتصادی و هم در صحنه فضای مجازی در حال جنگ هستیم، اگر جنگ فضای مجازی را ببریم قطعا در سایر عرصه هم موفق خواهیم بود، اما اگر در این فضا شکست بخوریم در دیگر عرصه ها نیز آسیب پذیر خواهد بود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه