اخبار داغ

​مدیرکل راهداری استان همدان اعلام کرد؛

افزایش دستمزد رانندگان با اجرای طرح تن-کیلومتر

افزایش دستمزد رانندگان با اجرای طرح تن-کیلومتر
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان به اجرای طرح تن- کیلومتر ویژه ناوگان کالا در استان اشاره کرد و گفت: این موضوع موجب افزایش کرایه‌ها خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نافع، مصطفی پناهنده ظهر امروز در نشست تعیین نرخ حمل بر اساس تن- کیلومتر اظهار کرد:‌هدف از اجرای این طرح یکسان‌سازی نرخ و ایجاد عدالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

وی با بیان اینکه بعد از این کرایه بار بر اساس مسافت و تناژ بار مشخص می‌شود، افزود: این اقدام  باعث رضایت‌مندی رانندگان بخش حمل بار خواهد شد.

,

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه یکی از درخواست‌های رانندگان خودروهای سنگین اجرای این طرح برای محاسبه در پرداخت دستمزدهایشان بود، ادامه داد: این مطالبه در دستور کار سازمان قرار گرفت و استفاده از فرمول تن- کیلومتر برای محاسبه دستمزد رانندگان خودروهای سنگین اجرایی شده است.

,

وی گفت: قیمت نوع کالا بر روی قیمت حمل تأثیرگذار بوده و این طرح قطعاً دستمزد رانندگان را افزایش خواهد داد.

,

پناهنده یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های فرمول شاخص تن- کیلومتر را هزینه‌های رانندگان عنوان کرد و افزود: این موضوع موجب افزایش کرایه‌ها خواهد شد.

,

مدیرکل راهداری استان همدان ابراز داشت: تعیین نرخ حمل باید دربرگیرنده تمامی آیتم ها شامل استهلاک، سرمایه اولیه، مسافت، تناژ راه، جذابیت سفر و مواردی از این قبیل باشد.

,

وی به دیگر مؤلفه‌ها اشاره و تصریح کرد: مواردی چون سردسیر یا گرمسیر بودن منطقه، صعب العبور بودن، کاربری‌های خاص، مواد خطرناک، هزینه لاستیک، سوخت، استهلاک خودرو، قطعات یدکی و شاگرد راننده و بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین نرخ نهایی اثرگذار است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه این طرح تن ـ کیلومتر به معنی کشف میزان قیمت حمل یک محموله از یک مبدأ به مقصد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون 13 هزار و 500 کامیون در حوزه کالا در استان همدان فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه