اخبار داغ

دانشمندان اعلام کردند؛

گرم شدن اقیانوس ها منجر به فاجعه در آینده خواهد شد

گرم شدن اقیانوس ها منجر به فاجعه در آینده خواهد شد
اگر اقیانوس ها گرما را جذب نکنند، سطح زمین سریعتر از آنچه که اکنون گرم می شود، گرم خواهد شد. در حقیقت، اکنون اقیانوس ها ما را از گرمایش عظیم نجات می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دانشمندان بر این باورند که گرم شدن اقیانوس ها منجر به فاجعه در آینده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از "تیتریک", تیتریک,

مطالعه ای جدید در مجله سایِنس (Science) کشف کرده است که اقیانوس های زمین سریعتر از حد پیش بینی شده در حال گرم شدن هستند که منجر به چشم اندازی دلگیر در میان دانشمندان اقلیم شناسی که معتقدند تغییرات سریع محیط زیست باعث اختلافات بین المللی، بحران های بشردوستانه و حوادث آب و هوایی مرگبار می شود، خواهد شد.

, مطالعه ای جدید در مجله سایِنس (, Science, ) کشف کرده است که اقیانوس های زمین سریعتر از حد پیش بینی شده در حال گرم شدن هستند که منجر به چشم اندازی دلگیر در میان دانشمندان اقلیم شناسی که معتقدند تغییرات سریع محیط زیست باعث اختلافات بین المللی، بحران های بشردوستانه و حوادث آب و هوایی مرگبار می شود، خواهد شد.,

به عنوان مثال، نیویورک‌تایمز دیدگاه محققان در مورد یافته ها را در کلمه "فاجعه انگیز" خلاصه کرد.

, به عنوان مثال، نیویورک‌تایمز دیدگاه محققان در مورد یافته ها را در کلمه "فاجعه انگیز" خلاصه کرد.,

پروفسور مالین پینسکی از دانشگاه راتگرز گفت: "این (مسئله) فراتر از ماهی است و به جنگ تجاری تبدیل می شود. این موضوع به اختلافات دیپلماتیک منجر می شود. در برخی موارد نیز باعث شکست و سرکوب روابط بین المللی خواهد شد."

, پروفسور مالین پینسکی از دانشگاه ,

بر طبق تحقیقات جدید، با توجه به اینکه اثر گلخانه ای تشدید شده، اقیانوس ها مولد لطمه به گرمایش جهانی شده اند.

, بر طبق تحقیقات جدید، با توجه به اینکه اثر گلخانه ای تشدید شده، اقیانوس ها مولد لطمه به گرمایش جهانی شده اند.,

به نقل از futurism،کارشناسان هشدار می دهند که اثرات بر الگوهای آب و هوایی و زندگی دریایی، وخیم است و کمبود مواد غذایی و جا به جایی به سیاست های بلندمدت نفوذ خواهد کرد.

, به نقل از futurism،کارشناسان هشدار می دهند که اثرات بر الگوهای آب و هوایی و زندگی دریایی، وخیم است و کمبود مواد غذایی و جا به جایی به سیاست های بلندمدت نفوذ خواهد کرد., futurism,

پینسکی گفت: "اگر اقیانوس ها گرما را جذب نکنند، سطح زمین سریعتر از آنچه که اکنون گرم می شود، گرم خواهد شد. در حقیقت، اکنون اقیانوس ها ما را از گرمایش عظیم نجات می دهند."

, پینسکی گفت: "اگر اقیانوس ها گرما را جذب نکنند، سطح زمین سریعتر از آنچه که اکنون گرم می شود، گرم خواهد شد. در حقیقت، اکنون اقیانوس ها ما را از گرمایش عظیم نجات می دهند.",

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه