اخبار داغ

در جشن روز پرستار در یاسوج مطرح شد؛

خاطره جالب جانشین سپاه فتح از بانوی پرستاری که می خواست سنگر برادر شهیدش را پر کند/پرستار خط مقدم جبهه سلامت است+تصاویر

خاطره جالب جانشین سپاه فتح از بانوی پرستاری که می خواست سنگر برادر شهیدش را پر کند/پرستار خط مقدم جبهه سلامت است+تصاویر
سرهنگ انصاری: پرستار با برخورد مناسب خود باعث بهبود بیمار می شود خوشبختی یک معلم در رشد دانش آموزش است لذت یک پزشک و پرستار نیز در بهبود بیمار است تبسم و لبخند را زمانی می چشد که بیمار بهبود پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، عصر امروز جشن و به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم جشنی در سالن سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

 

,

جانشین سپاه فتح استان در این جشن گفت:  روایت گری حضرت زینب باعث شد که کربلا در کربلا نماند به دلیل رشادت های حضرت زینب روز ولادت ایشان به نام روز پرستار نامگذاری شده است و بهانه ای برای تقدیر از این قشر است.

,

 

,

سرهنگ جهانگیر انصاری به خاطره ای از حضور خود در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سال  ۶۳ در قصر شیرین مجروح شدم و من را به عقب برگرداندند، دیدم که در خط دوم خانم هایی هستند که پرستاری می کنند  می دانستیم بانوان  پشت جبهه نقش افرینی می کنند اما نمی دانستیم در خط مقدم نیز حضور دارند در آن زمان وقتی من را به بیمارستان کرمانشاه انتقال دادند از خانم پرستار پرسیدم مگر خانم هم هست یعنی ما اینقد ضعیف هستیم که خانم ها وارد میدان شده اند، در پاسخ گفت نه.

,

 

,

جانشین سپاه  فتح استان ادامه داد: این خانم پرستار گفت که ما هفت خواهر و یک برادر هستیم، برادرم شهید شد، آمدم سنگر برادرم را پر کنم.

,

 

,

وی افزود:  در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم گرد هم امدیدم که یاد و خاطره حضرت زینب (س) و مجموعه پرستاران و پزشکان شهید را گرامی بداریم حیات یک انسان به شیوه برخورد یک پرستار و پزشک نیز تاثیرگذار است ، اخلاق ،  منش ، دلسوزی پرستار، خدامحوری پرستار و اعتقاد به خدا در بهبود  بیمار تاثیر دارد .

,

 

,

انصاری  با بیان اینکه پرستاری شغل شریف و حساسی است، گفت: پرستار با  برخورد مناسب خود  باعث بهبود بیمار می شود خوشبختی یک معلم در  رشد دانش آموزش است لذت یک پزشک و پرستار نیز در بهبود بیمار است تبسم و لبخند را زمانی می چشد که بیمار بهبود پیدا کند.

,

 

,

جانشین سپاه فتح استان تصریح کرد: به عنوان کسی که احترام ویژه ای به این قشر دارم  برخورد و منش های پرستاران  با بیماران و همراه بیمار دلگرمی برای بیمار و خانواده بیمار است، اعتماد به نفسی که پرستار در برخوردش  به بیمار می دهد در بهبود بسیار تاثیر گذار است، امیدواریم پرستاران مزد زحمتکشان را از حضرت زینب بگیرند .

,

 

,

وی عنوان کرد: اگر مشکلاتی نیز هست مشکلات را در محیط کار نبرید چرا که پرستاری شغل سنگینی است و این موارد در  بهبود بیمار تاثیر گذار است.

,

 

,
, ,

 

,

موسوی پور مدیر درمانگاه امام جعفر صادق (ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه پرستار خط مقدم جبهه سلامت است، گفت: پرستاران  نقش ویژه ای در درمان دارند پرستار باید روانشناس ، اخلاق مدار و سنگ صبور برای بیمار باشد.

,

 

,

وی ادامه داد: این پرستار است که می تواند امید را در بیمار زنده کند به این دلیل  و روز پرستار یک روز ویژه است روز پرستار روز ولادت بانوی صبر و استقامت است و پرستاران ما باید به این ببالند و به وظیفه خودشان جدی و کوشا عمل کنند.

,

 

,
در پایان این مراسم از پرستاران نمونه تجلیل شد.
,
 
,
پ
پ
پ
پ
پ
پ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پ
 
پ
 
 
 
انتهای پیام/
,
پ
, ,
پ
, ,
پ
, ,
پ
, ,
پ
, ,
پ
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
پ
, ,
, ,
 
,
پ
, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه