اخبار داغ

روزنامه نگار صهیونیست از معمای چهار دیپلمات ایرانی پرده برداشت / اعتراف رئیس وقت «شاباک» به ترور دیپلمات های ایرانی + عکس

روزنامه نگار صهیونیست از معمای چهار دیپلمات ایرانی پرده برداشت / اعتراف رئیس وقت «شاباک» به ترور دیپلمات های ایرانی + عکس
یک روزنامه نگار صهیونیست در کتاب تازه خود مدعی شد که چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان، ترور شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رونن برگمن، خبرنگار ارشد امور نظامی و اطلاعاتی همکار در یدیعوت آحرونوت، بزرگترین روزنامه رژیم صهیونیستی و نویسندۀ مجله ی نیویورک تایمز، یک وکیل سابق و روزنامه نگار تحقیقی کتاب جدیدی با نام («Rise and Kill First»تاریخ رازآلود قتل های هدفمند اسرائیل) نوشته که به تازگی منتشر شده است.

برگمن در این کتاب می نویسد: از زمان جنگ جهانی دوم، اسرائیل بیشترین اشخاص را نسبت به هر کشور دیگری در جهان غرب ترور کرده است. ارقام مورد اشاره وی؛ 1000 نفر قبل از انتفاضه دوم فلسطین، 168 در طی انتفاضه اخیر و 800 مورد از آن زمان به قتل رسیده اند.

نام این کتاب دقیق تحقیقاتی که طی هفت و نیم سال نوشته شده از کتاب تلمود اقتباس شده است.

یکی از کاربران توییتر با ارجاع به این کتاب در توییتی نوشت: رونن برگمن، خبرنگار اسرائیلی در کتاب اخیر خود با نام Rise and Kill First می‌گوید در مکالمه‌ای بین ابراهیم شالوت، رئیس وقت شین بت و یوسی گینوسار، یک مقام ارشد دیگر این سازمان، درباره افرادی که به قتل رسانده بودند صحبت شده که نام ۴ دیپلمات مفقود ایرانی نیز برده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

, ,

انتهای پیام/

,

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه