اخبار داغ

سردار سپهر در نشست خبری:

همایش ملی مدیریت جهادی فردا در تهران

همایش ملی مدیریت جهادی فردا در تهران
جانشین سازمان بسیج گفت: پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی امسال در روز دوشنبه چهارم دی ماه با حضور ۱۰۰۰ نفر از مدیران جهادی کشور در بخش‌های دولتی، نهادهای انقلابی و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و دبیر پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری این همایش اظهار داشت: پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی امسال در روز دوشنبه چهارم دی ماه با حضور ۱۰۰۰ نفر از مدیران جهادی کشور در بخش‌های دولتی، نهادهای انقلابی و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سپهر افزود: ترویج و تقویت فرهنگ و عمل جهادی و انقلابی در بخش مدیران و مسئولان و آحاد کارکنان دستگاه‌های مختلف، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور و ارتقاء توانمندی جهادی با تربیت مدیران جهادی از جمله اهداف انجمن مدیریت جهادی است.
,
 
,
وی گفت: در همایش فردا که دستگاه‌های دولتی و بخش های تعاونی و خصوصی در برگزاری آن مشارکت کردند، 25 مدیر برجسته و جهادی شناسایی شده و تقدیر و تجلیل می‌شوند.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.
,
 
,
سپهر خاطرنشان کرد: در چهلمین سال انقلاب می خواهیم یک کشور الگو برای دیگران باشیم که این موضوع بدون مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.
,
 
,
وی در پاسخ به سوالی در خصوص شبهه نظامی بودن انجمن مدیریت جهادی و وابستگی آن به سپاه، گفت: انجمن مدیریت جهادی بدون استفاده از منابع دولتی و فقط با کمک بخش خصوصی و مردم و خیرین از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده می‌کند این لباسی هم که بر تن دارم لباس جهاد و تفکر انقلابی است و لباسی است که با آن در ۴۰ سال گذشته با توسل به روحیه جهادی توانستیم مشکلات را دور بزنیم و بنده هم تنها نظامی عضو در این هیئت مدیره هستم.
,
 
,
سپهر تصریح کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است و در عرصه خدمت رسانی جهادی به مردم حضور دارد.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج تصریح کرد: روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران، جزو شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در همایش ملی مدیریت جهادی است.
,
 
,
وی گفت: اگر مدیران ما امروز روحیه و عمل جهادی داشته باشد قطعاً از موانع عبور کرده و مشکلات کشور را حل می‌کنیم همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و دوره بعد از آن حجم خدمت‌رسانی و سازندگی در کشور را با عمل جهادی داشتیم، امروز هم توقع داریم همین مسیر مورد توجه قرار گیرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه