اخبار داغ

سرپرست معاونت سیاسی استاندار اردبیل:

۹ درصد جمعیت استان سالمند هستند

۹ درصد جمعیت استان سالمند هستند
معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل به آمار سالمندان استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طبق آمار ۹ درصد جمعیت استان اردبیل را سالمندان تشکیل می دهند و باید برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی سالمندان صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، شهریار شیری آراسته سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در نشست شورای ساماندهی سالمندان به آمار سالمندان استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طبق آمار ۹ درصد جمعیت استان اردبیل را سالمندان تشکیل می دهند و باید برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی سالمندان صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه این میزان تا ۲۰سال آینده سه برابر خواهد شد گفت: این میزان جمعیت نیاز به محیطی آرام، دنج و آسایش بیشتر دارند و در آن زمان نیروی کار کاهش می یابد باید با هماهنگی دستگاه های متولی برنامه ریزی لازم جهت ایجاد بستر مناسب برای سالمندان داشته باشند.

,

آراسته در ادامه سخنان خود به فضای پارک ها و فضای سبز برای بهرهمندی سالمندان اشاره کردو گفت: در حال حاضر محلی برای جمع شدن سالمندان به جز پارک ها وجود ندارد باید در این رابطه پیگیری های لازم انجام شود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه