اخبار داغ

ماجرای شکایت از رئیس شورای شهر یزد چه بود

ماجرای شکایت از رئیس شورای شهر یزد چه بود
سخنگوی شورای شهر یزد، جزئیات حکم رئیس شورای این شهر را اعلام کرد و مشخص شد شاکی سپنتا نیکنام که در حذف این عضو شورای شهر یزد ناکام مانده، از رئیس شورا شکایت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی در گفت‌وگو با ایرناپلاس در مورد جزئیات حکم رئیس شورای شهر یزد گفت: در طول مدتی که ماجرای ممانعت از حضور و بازگشت آقای سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد مطرح بود، آقای غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر اظهاراتی راجع به شاکی آقای نیکنام مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
 
,
وی با بیان اینکه جزئیات اظهارات آقای سفید در مورد اصغر باقری را دقیق به خاطر ندارم، افزود: اما آنچه به یاد دارم این است که اظهارات ایشان در مقایسه با مراودات معمول این روزها و در مقابل هجمه‌هایی که به شورا می‌شود، اصلاً تند و توهین‌آمیز نبود. شاکی پرونده آقای نیکنام بعد از حل و فصل موضوع حضور ایشان در شورای شهر یزد، از آقای سفید به خاطر اظهاراتشان در صحن شورای شهر به دادگاه شکایتی جداگانه کردند.
,
 
,
سخنگوی شورای شهر یزد افزود: دادگاه هم رئیس شورای شهر یزد را به جرم توهین، نشر اکاذیب و افترا به 37 ضربه شلاق و 1 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که البته قطعی نبوده و قابل‌تجدید نظر است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اگرچه تا جایی که اطلاع دارم آقای سفید قصد تجدید‌نظر‌خواهی ندارند گفت: البته به علت کبر سنی ایشان این حکم به مدت یک سال تعلیق شده است.
,
 
,
به گفته عباسی، این حکم اشکالی برای حضور و فعالیت آقای سفید در شورای شهر یزد ایجاد نمی‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه