اخبار داغ

بنفشه آفریقایی مسافر فرانسه شد

بنفشه آفریقایی مسافر فرانسه شد
مونا زندی حقیقی با دومین فیلم بلندش به نام «بنفشه آفریقایی» به جشنواره وزول می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، «بنفشه افریقایی» در بخش اصلی بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم وزول حضور دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این جشنواره از سوم تا دوازدهم فوریه (14 تا 22 بهمن ماه) در شهر وزول فرانسه برگزار می شود.
مونا زندی حقیقی پیش از این فیلم «عصر جمعه» را کارگردانی کرده بود که از فیلم‌های موفق جشنواره بیست و چهارم فجر شناخته شد.
فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود نیز حضور خواهد داشت. 
فیلم «عصر جمعه» در جشنواره فجر بیست‌ و چهارم با نامزدی در 9 رشته اصلی توانست دو سیمرغ‌بلورین بهترین فیلم اول و جایزه ویژه هیات داوران در سودای سیمرغ را به خود اختصاص دهد. همچنین جایزه بهترین فیلم از جشنواره های بین المللی وزول، تسالونیکی، کلن و ... را دریافت کرد.
زندی حقیقی که بیشتر در حوزه مستندسازی فعالیت کرده، حالا در دومین تجربه کارگردانی به همراه همسرش علیرضا شجاع‌نوری که تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد، بهمن ماه امسال در دو جشنواره رقابت خواهد کرد. 
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» آمده است: شوکو متوجه می شود که همسر اولش فریدون توسط فرزندانش به خانه سالمندان منتقل شده است. او به همراه همسر دومش رضا تصمیم می گیرند تا فریدون را به خانه خودشان بیاورند. با آمدن فریدون در خانه، رابطه هر سه تغییراتی پیدا می کند و اتفاقات تازه ای در زندگی هر سه نفر به وجود می آید.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه