اخبار داغ

باشگاه نساجی در بلاتکلیفی مطلق/بالاخره سرمربی نساجی امروز معرفی می‌شود؟

باشگاه نساجی در بلاتکلیفی مطلق/بالاخره سرمربی نساجی امروز معرفی می‌شود؟
این روزها هیچ خبر دقیقی از باشگاه نساجی خارج نمی‌شود و مالک باشگاه هم فقط به وعده دادن‌ها دل خوش کرده است.بعد از جدایی نکونام از نساجی، اسم‌های زیادی در فضای مجازی برای هدایت نساجی نام برده شده ولی هنوز هیچکدام از مسئولان باشگاه نساجی این اسامی را تایید و یا رد نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، فرصت تعطیلات نیم فصل در حال از دست رفتن است و نساجی حسابی این روزها بلاتکلیف مانده است. اسم‌های زیادی این روزها به باشگاه نساجی نسبت داده می‌شود ولی هنوز هیچ مربی‌ با نساجی قرارداد نبسته و نساجی همچنان بدون سرمربی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

هیچ خبر دقیقی این روزها از باشگاه خارج نمی‌شود و مالک باشگاه هم فقط به وعده دادن‌ها دل خوش کرده است.

,

تیم فوتبال نساجی مازندران که حضورش در لیگ برتر این فصل فوتبال ایران، رنگ و بوی خاصی را برای فوتبال‌دوستان مازندرانی ایجاد کرده بود، نیم فصل اول را با حضور نکونام، ستاره نچندان دور فوتبال ایران سپری کرد، اما مشکلات درون خانوادگی مانع ادامه همکاری نکونام با نساجی شد تا این مربی جوان قید نساجی و هوادارانش را بزند.

,

نساجی تیم رده دهم‌ نیم فصل اول بود، تیمی که بعد از سال‌ها انتظار به لیگ برتر راه یافته است. جواد نکونام که این تیم را به لیگ برتر آورد در ابتدای فصل سعی کرد با اضافه کردن بازیکنانی مثل حامد لک ، حامد شیری ، احمد عبدالله زاده ،محمد آبشک و محمد مهدی نظری که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و با تجربه هستند نساجی را به فرم خوب برای حضور در لیگ برتر برساند.

در واقع همه چیز برای یک حضور خوب آماده بود. هم مربی جوان و خوب، و هم بازیکنان جوان و با تجربه‌هایی که اضافه شده بودند و از همه مهم‌تر هواداران پرشوری که بی صبرانه منتظر بازی‌های این تیم در لیگ برتر بودند.

اما از اولین بازی که در قائم‌شهر میزبان بودند بدشانسی روی کار این تیم اثر گذاشت، موقعیت‌هایی که گل نمی‌شد و البته با اعلام کارشناسان داوری ، نساجی بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است.

همه اینها دست به دست هم داد تا شاید نساجی نتواند به آن چیزی که استحقاقش را دارد برسد.

این تیم در طول نیم فصل عملکرد خوبی داشت ، این را می شود از تقابل نساجی با مدعیان به خوبی دید.شرایط اما بعد از پایان نیم فصل کمی به هم ریخته است. هم در بحث مدیریتی و هم کادر فنی که نکونام استعفا داده است و اوضاع بهم ریخته است.

نام‌های مختلف در انتظار نیمکت نساجی
بعد از جدایی نکونام از نساجی، اسم‌های زیادی در فضای مجازی برای هدایت نساجی نام برده شده ولی هنوز هیچکدام از مسئولان باشگاه نساجی این اسامی را تایید و یا رد نکرده است.

از حضور فیروز کریمی و مجید جلالی گرفته تا محمد تقوی که ایران را به مقصد انگلستان ترک کرده است، نام‌های مهمی بودند که در طول این مدت نقل محافل فضای مجازی بودند.

اما در این بین نام رحمان رضایی هم بارها شنیده شد . گفته می‌شود مسئولان باشگاه نساجی با این مربیان حداقل یکبار وارد مذاکره شده‌اند اما هنوز نساجی بدون سرمربی است و هیچ کسی هدایت این تیم را برعهده نگرفته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نام‌های مختلف در انتظار نیمکت نساجی , نام‌های مختلف در انتظار نیمکت نساجی ,
,
,
,
,
,

اعتصاب بازیکنان تیم نساجی مازندران

در حالی که طبق وعده‌های عوامل باشگاه قرار بود روز گذشته(یکشنبه) سرمربی تیم در تمرین معارفه شود، این اتفاق نیفتاد تا بازیکنان تیم نساجی مازندران بر سر تمرین تیم حاضر نشوند.

گویا بازیکنان نساجی به این اوضاع اعتراض دارند و از وضعیت موجود نگران هستند و آنها هم به مانند هواداران خواهان مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم هستند.

گفته شده، بازیکنان نساجی با پا در میانی کاپیتان محمد عباس‌زاده بازیکنان به آرامش دعوت شدند و قول این که تیم به‌زودی از این بلاتکلیفی در بیاید را گرفتند.

, اعتصاب بازیکنان تیم نساجی مازندران , اعتصاب بازیکنان تیم نساجی مازندران ,
,
,
,
,
,
,

تکذیب انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی

, تکذیب انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی , تکذیب انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی ,

مالک باشگاه نساجی مازندران خبرهای منتشره درباره انتخاب فیروز کریمی برای سرمربیگری این باشگاه را تکذیب کرد.

,

صنیعی‌فر با تکذیب خبرهای منتشره درباره انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی گفت: هیچ صحبتی و یا نشستی با فیروز کریمی در این خصوص نشده است.

,

وی در این باره که سرمربی جدید نساجی کی معرفی خواهد شدگفت: امروز دوشنبه 24 دی سرمربی جدید معرفی و با قدرت کار خود را آغاز خواهد کرد.

 اما با این وضعیت، عدم انتخاب سرمربی و هدر رفتن زمان استراحت تیم‌ها، عدم جذب بازیکن و رفع نقاط ضعف نیم فصل اول، باید دید نساجی می‌تواند در نیم فصل دوم با کادر فنی جدید انتظارات مردم قائم‌شهر را برآورده کند و آیا شهر خسته در لیگ برتر باقی می‌ماند یا نه؟؟

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه