اخبار داغ

پیگیری سوژه مردمی؛

تحریم های ترامپ دامن گیر مردم موشمی زیلایی هم شد!/قول مساعد مدیرکل فناوری ارتباطات برای حل این مشکل

تحریم های ترامپ دامن گیر مردم موشمی زیلایی هم شد!/قول مساعد مدیرکل فناوری ارتباطات برای حل این مشکل
غلامپور: دکل و تجهیزات سایت موشمی سفلی ایجاد شده است و تنها تجهیزات فنی 4Gخود سایت باقی مانده است که به دلیل تحریم هایی که وجود دارد این تجهیزات بعد از تحریم ها در کل استان کمیاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس؛ موشمی سفلی یکی از روستاهای منطقه زیلایی از دهستان‌های بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد و از محروم‌ترین مناطق کشور به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 اهالی روستای موشمی زیلایی چندین سال است که از محرومیت هایی که در این روستا وجود دارد گلایه دارند و برای حل مشکلات خود از مسئولین انتظار دارند که مشکلات آن ها رسیدگی کنند؛ اهالی روستا از عدم خطوط آنتن دهی و شبکه اینترنت گلایه مند هستند.

,

 

,

دراین خصوص جواد غلامپور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با صبح زاگرس بیان کرد: دکل و تجهیزات سایت موشمی سفلی ایجاد شده است و تنها تجهیزات فنی  4Gخود سایت باقی مانده است که به دلیل تحریم هایی که وجود دارد این تجهیزات بعد از تحریم ها در کل استان کمیاب شدند.

, صبح زاگرس,

 

,

وی افزود:  دراین رابطه استانداری کمک های بسیاری کرد هم اکنون با استانداری در حال پیگیری هستیم و مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد تا تجهیزات لازم را بفرستند؛ امروز این مسئله را پیگیری و نامه آن را برای شرکت ارسال خواهیم کرد تا تجهیزات را برای شرکت پیمانکار استان بفرستند و آن را نصب کنند.

,

 

,

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار کرد: شرکت " های وب " در تهران باید این تجهیزات را بفرستد، این تجهیزات باید از تهران برسد که پس از تحریم ها مشکلات بسیاری در این مسیر بوده است، امیدواریم که این مشکل نیز حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه