اخبار داغ

سیستم نوبت دهی کلینیک شهید مفتح یاسوج آفلاین است/وضعیت نامناسب نوبت دهی در کلینیک های یاسوج+تصاویر

سیستم نوبت دهی کلینیک شهید مفتح یاسوج آفلاین است/وضعیت نامناسب نوبت دهی در کلینیک های یاسوج+تصاویر
کلینیک شهید مفتح یاسوج با وجود اینکه سیستم نوبت دهی اینترنتی دارد اما گویا آفلاین است و نارضایتی هایی در خصوص نوبت دهی این کلینیک ها وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از ایل بانو، شاید کمتر کسی پیدا شود که  تا کنون کارش به کلنیک های درمانی، بیمارستان ها و مطب های خصوصی نکشیده باشد با توجه به اینکه مردم در تغذیه خود خیلی از موارد را رعایت نمی کنند بنابراین بیمار شدن نیز دور از انتظار نیست و بنابراین جمعیت زیادی از مردم با پزشکان سر و کار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ایل بانو, ،,

بحث بهداشتی و درمانی یک موضوع بسیار مهم است که نیاز است به آن توجه ویژه ای شود چرا که سلامت جز جدا ناپذیر از زندگی مردم است، تصادفات، شکستگی ها، افراد مبتلا به  ویروس ها و میکروب های مختلف همه اینها  با پزشکان سر و کار دارند اما برای مراجعه باید نوبت بزنند که اینجاست  که باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم شده است.

,

کلینیک های درمانی همیشه جزو شلوغ ترین مراکز درمانی در شهر یاسوج بوده اند و هستند به گونه ای که همیشه شاهد ازدحام جمعیت در کنار کوپه های نوبت دهی هستیم، گاهی در این مکان دعوا نیز راه می افتد چرا که ممکن است یکی نوبتش را رعایت نکند و یا با پارتی بخواهد نوبت بزند.

,

در شهرهای بزرگ این مشکل به راحتی توسط نوبت دهی اینترنتی بر طرف شده است اما متاسفانه  در شهر یاسوج  با وجود اینکه این سیستم راه اندازی شده است اما گویا کاملا آفلاین است و هیچ خبری از نوبت دهی اینترنتی نیست  و مشکل نوبت دهی در کلنیک شهید مفتح یاسوج همچنان پا بر جاست.

,

 

,
, ,

 

,

در کلنیک شهید مفتح  یاسوج شماره 1 بنری بزرگ نصب شده است و خودنمایی می کند که بر روی این بنر نوشته شده که نوبت دهی پزشکان متخصص و فوق تخصص در کلنیک از اول اذر ماه سال 96 به صورت غیر حضوری _تلفنی- اینترنتی)انجام می شود.

,

اما با این وجود وقتی برای نوبت دهی به سایت کلنیک شهید مفتح یاسوج مراجعه می کنیم تنها با یک پیغام مواجهه می شویم که پزشک مورد نظر حاضر نمی باشد یا نوبت ایشان به اتمام رسیده است؟ اما وقتی به درب اتاق های نوبت دهی مراجعه می کنید می بینید که جای سوزن انداختن نیست و یکی آن طرف داد می زد نوبت من است و دیگری می گوید لطفا هل  ندهید، برای هر دکتری که قصد نوبت دهی داشته باشی تنها پاسخی که دریافت می کنید همین پیام است.

,

اگر سیستم خراب است چرا بنر هنوز در کلنیک نصب شده وجود دارداگر سیستم درست است پس چرا هیچ دکتری در دسترس نیست؟

,

 

,
, ,
 
,

با توجه به اینکه نوبت دهی اینترنتی هم هزینه کمتری دارد و هم وقت کمتری از مردم می گیرد  چرا اهمیتی به آن داده نمی شود، شهر یاسوج باید همچون دیگر شهرهای کشور نشان دهد که در حال توسعه است اما دیدن برخی مسائل نشان می دهد که توسعه شهر یاسوج به صورت لاک پشتی است  و خرگوش در خواب خرگوشی خویش است.

,

نوبت دهی  حضوری و بی نظمی هایی  در این نوبت دهی ها وجود دارد باعث ایجاد نارضایتی های بسیار شدیدی در میان مردم می شود به گونه ای که گاهی شاهد دعواهای بسیار زننده در این مکان هستیم.

,

 

,
, ,

 

,

مسئولان علوم پزشکی استان که افتتاح بیمارستان 11 ساله را چندین بنر بزرگ در سطح شهر نصب کردند اکنون فکری برای نوبت دهی کلنیک های شهر یاسوج کنید، این مردم نمی توانند ساعت 4 صبح بیدار شوند برای نوبت دهی مراجعه کنند دنیا پیشرفت های زیادی داشته است چرا شهر یاسوج نباید اینگونه پیشرفت ها را داشته باشد.

,

 

,

گزارش و عکس:زهرا داوودی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه