اخبار داغ

فراهم شدن زمینه ازدواج بیش از ۲۰۰۰ مددجو در چهارمحال و بختیاری

فراهم شدن زمینه ازدواج بیش از ۲۰۰۰ مددجو در چهارمحال و بختیاری
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه ازدواج ۱۹۸۰ نفر نیازمند با هزینه ۶ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد شریف‌پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران از خدمات کمیته امداد در حوزه تأمین هزینه ازدواج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی بابیان اینکه تأمین جهیزیه یکی از اهداف اصلی این نهاد برای خانواده‌های نیازمند است افزود: ۱۴۶۸ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند با هزینه ۵ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان فراهم‌شده است.

شریف پور با اشاره به اینکه پشت نوبتی‌های دریافت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه در استان به صفر رسیده است مطرح کرد: ۷۶۹ میلیون تومان هدیه ازدواج به ۴۷۷ پسر تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۰۵ میلیون تومان برای ازدواج مجدد ۳۵ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به حمایت خیران از ازدواج نیازمندان استان گفت: بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه