اخبار داغ

پیروزی روحیه بخش سردار برای فرار از حاشیه/ سردار بوکان ۱ شهرداری همدان ۰

پیروزی روحیه بخش سردار برای فرار از حاشیه/ سردار بوکان ۱ شهرداری همدان ۰
تیم فوتبال سردار بوکان عصر روز یک شنبه ۲۴ دی ماه و در هفته پانزدهم رقابت هی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در استادیوم قدس همدان در مقابل تیم شهرداری این شهر صف‌آرایی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  تیم فوتبال سردار بوکان عصر روز یک شنبه ۲۴ دی ماه و در هفته پانزدهم رقابت هی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در استادیوم قدس همدان در مقابل تیم شهرداری این شهر صف‌آرایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

تیم سردار بوکان که بعد از جدای سرمربی قبلی ش داود سید عباسی این بار هرمزی به عنوان سومین سرمربی فصل خود روی نیمکت می دید بدون در اختیار داشتن چهار مهره اصلی خود شهریار شیروند، توحید قوجایی، امین هاشمی و عارف مرادی پای به استادیوم قدس همدان گذاشت.

,

در نیمه نخست این بازی که در زمین چمن خیس به خاطر بارش باران انجام شد و با وجود تلاش هر دو تیم، اما گلی رد و بدل نشد و بازی با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

,

با آغاز نیمه دوم بازی، تیم سردار بوکان گلی را وارد دروازه حریف کرد که داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد، در دقایق پایانی مسابقه یعنی دقیقه ۸۷ بازی نیز این تیم سردار بوکان بود که با گل علی صبوری، تیمش را به برد رساند و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کرد.

,

سردار بوکان با این برد ۱۴ امتیازی شد و در جدول رده بندی لیگ فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور به رتبه دهم رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه