اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش بجستان:

بجستان با ۱۳ برنامه به استقبال هفته آموزش و پرورش رفت

بجستان با ۱۳ برنامه به استقبال هفته آموزش و پرورش رفت
رئیس آموزش و پرورش بجستان گفت: آموزش و پروش بجستان طبق بولتن اعلامی بیش از ۱۳ برنامه انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مراسم صبحگاه به منظور بزرگداشت و هفته شورای آموزش و پرورش در محل دبیرستان دخترانه رحمتی بجستان برگزار شد. این مراسم با حضور حسین ابراهیمی فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش و همچنین حسن عزیزی دبیر این شورا همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

 

,

در ابتدای این مراسم و بعد از خیر مقدم توسط رئیس آموزش و پرورش، فرماندار بجستان به ایراد سخنان پرداخت و از خصلتهای  شورا ها گفت و گفت: رسالت پیش رو ماها و شماها اقدام با رویکرد کار شورایی است، خیلی از مسایل، حوزه تصمیم گیری های  آن شورایی است و این حاکی از نقش بی بدیل شورا دارد.

,

 

,

وی ادامه داد:  انواع اقسام شوراها داریم،  بالغ ۷۲ کار گروه و شورا  در شهرستان و در ماه تشکیل جلسه میدهد و مسئولیت همه این شورا ها بر عهئه فرماندار است تا با نقش تاثیر گذار خود در شهرستان از ظرفیت شورا برای پیشبرد و اعتلای شهرستان نهایت استفاده را انجام دهد.

,

ابراهیمی به نقش شورای آموزش و پرورش پرداخت و اذعان کرد: نقش شورای آموزش و پرورش  و اثر گذاری آن بسیار مهم است. در شروع سال تحصیلی و بعد از اردیبهشت باید تمهیداتی انجام شود تا دانش آموز ایمن‌تر سال آینده در مدارس خود حاضر شوند و موانع تحصیلی آنها باید برداشته، تسهیل در خدمات داده شود و اقداماتی از این قبیل و همچنین  برای کنکور چند شورا برگزار میشود تا به نقش کلیه مسئولان  شهرستان در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و نقش شورای آموزش و پرورش هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین اینهاست.

,

حسن عزیزی رئیس آموزش و پرورش بجستان به خدمات دولت در مدارس پرداخت و اذعان کرد:  خدمات دولت در مدارس بی سابقه بود.

,

 

,

هفته آموزش و پرورش از امروز آغاز و تا یک شنبه آینده ادامه دارد که آموزش و پروش بجستان طبق بولتن اعلامی بیش از ۱۳  برنامه در این یک مدت و بمناسبت هفته آموزش و پرورش انجام میدهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه