اخبار داغ

واکنش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان به ماجرای کودک آزاری؛

اقدام ارزشی شهردار و دادستان باید الگویی برای سایر مدیران استان شود/ مدیران به جای توجیه به فکر پیشگیری باشند

اقدام ارزشی شهردار و دادستان باید الگویی برای سایر مدیران استان شود/ مدیران به جای توجیه به فکر پیشگیری باشند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: این اقدام خوب دادستان و شهردار کرمان که جنبه امر به معروف و نهی از منکر دارد می تواند یک الگوی خوب برای سایر مدیران باشد تا بتوانند به صورت قاطع با افراد این چنینی برخورد کرده و کار به جایی برسد که به جای توجیه و درمان، از وقوع اقدامات مشابه پیشگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مطهری در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان  در خصوص ماجرای کودک آزاری در کرمان گفت: برخورد غیر قانونی و خودسرانه یک نیروی وابسته به شهرداری با کودکان بی پناه و گل فروش باعث ناآرامی مردم در فضای مجازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان افزود: به محض اطلاع مسئولین استان از این اقدام کارگر خاطی که به نوعی رفتارناشایست و بدی را مرتکب شده بود از طریق دستگاه های ذی ربط برخورد جدی صورت گرفت.

,

مطهری خاطر نشان کرد: دادستان استان شخص خاطی را احضار و به عنوان مدعی العموم در حال بررسی پرونده هستند و از طرفی شهردار نیز با دلجویی از دو کودک مورد نظر اقدام خوبی کردند و هم چنین با اخراج مامور خاطی از شرکت، با این قبیل اقدامات برخورد کرده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام خوب دادستان و شهردار کرمان که جنبه امر به معروف و نهی از منکر دارد می تواند یک الگوی خوب برای سایر مدیران باشد تا بتوانند به صورت قاطع با افراد این چنینی برخورد کرده و کار به جایی برسد که به جای توجیه و درمان، از وقوع اقدامات مشابه پیشگیری شود.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در پایان مطرح کرد: در پی اقدام خوب ارزشمند شهردار و دادستان کرمان در برخورد با ماجرای کودک آزاری به عنوان دبیر امر به معروف و نهی ازمنکر وظیفه خود می دانم که از آن ها تشکر و قدردانی نمایم.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه